Eindelijk een nieuw bericht na veel commentaar! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Eindelijk een nieuw bericht na veel commentaar! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Eindelijk een nieuw bericht na veel commentaar!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

13 Maart 2007 | Aruba, Paradera

Hallo Allemaal,

Oké naar al het commentaar dat wij nodig weer eens een stukje moeten plaatsen is het dan eindelijk zover!
Maar jullie snappen het toch zeker wel? In het begin ben je enthousiast, ietsje te enthousiast misschien. Ooo vandaag een berichtje plaatsen, dat is leuk voor het thuisfront en dan het liefste de volgende dag weer een bericht plaatsen, maar dat is overdreven en veelte snel. Maaaaarrrrrrrrr op den duur heb je hier je vrienden, je werk, je sport en dan begint het gewone leven weer (echt waar). We hebben onze draai hier dus goed gevonden, misschien iets te goed en leven wij inmiddels al als echte Arubanen (suave, Poko-poko).
Dus momenteel weten wij best wel dat onze site nodig aan een updeetje toe is, maar dat kan morgen ook wel. En als het dan 'morgen' is en je lekker languit ligt denken wij al snel: volgende week is ook wel goed joh. Dus conclusie: wij zijn gewoon lekker lui!

Updeetje........
Zaterdag ruim twee weken geleden moesten wij vroeg opstaan want Thomas ging met een collega te duiken en ik ging weer heerlijk naar het 'CreaBea' clubje toe. Dat ik vroeg moest opstaan had alles te maken met de warmte, want je kan beter 's morgens vroeg actief bezig zijn dan midden op de middag. Maar waarom Thomas zo vroeg moest duiken geen idee, misschien wilde hij de onderwaterwereld zien ontwaken. Maar helaas voor Thomas en Patrick de zee was nogal onrustig (mannelijke golven), zoals meneer dat noemt.
Maar goed ik héél gezellig met vier meiden creatief aan de slag, deze keer moesten wij secuur te werk gaan want we gingen bordjes maken voor thuis! Nou om nu uit te leggen wat wij precies gedaan hebben, bekijk gewoon even de foto's scheelt weer heel wat getyp. Maar het was een super ochtend.

Dinsdag ruim twee weken geleden!
Jaja vandaag stond op het boodschappenlijstje, dat Thomas had klaar gemaakt, veelte veel activiteiten. Maar het is wel goed dat ik soms actief in de weer ben, dus vroeg opgestaan om alles te kunnen regelen. Het is natuurlijk gezelliger om met zijn tweeën op pad te gaan, dus had mijn vriendin 'Dani' meegenomen en die was daar super blij mee.............
Wij begonnen om half acht bij de "RBTT Bank", de huur moet helaas ook betaald worden dus na 10 minuten in de rij te hebben gestaan waren wij gelukkig al aan de beurt en hup op weg naar ons volgende adresje. De 'Elmar' was onze volgende stop want helaas electriciteit moet ook betaald worden, maar ook daar waren wij super snel aan de beurt. We waren toen al iets te enthousiast want nog geen half uur later begon het gedonder. Na een uur in de rij te hebben gestaan bij de "CMB-bank" waren wij aan de beurt om onze cheques in te wisselen (hier wordt je loon niet automatisch naar je overgemaakt, maar ouderwets afhalen met behulp van een cheque). Omdat Dani haar paspoort niet overeen kwam met de gegevens op haar cheque kon zij geen geld innen. Heel vervelend natuurlijk maar we moesten weer verder. Hup in de auto naar de "Eye Kliniek" van Aruba waar wij het dossier van onze grote vriend Jaimy gingen afhalen. Het dossier hadden wij eindelijk in onze handen, dus hup naar buiten. Maaaaarrrrrrrrrrr eenmaal bij de auto werden wij intens verdrietig want onze "Rolls Royce" had een lekke band (ja goed lek ook hoor). En dan is de auto toch ietsje te groot voor twee vrouwen, want hoe moesten wij deze klus gaan klaren...... Maar na een telefoontje was onze held 'Patrick' binnen tien minuten op locatie en heeft ons enorm uit de brand geholpen. Dit hele gedoe nam nogal wat tijd in beslag dus na een dik uur konden wij weer verder. Maar ja we waren 'Pikzwart' en totaal niet vrolijk en laat staan vriendelijk dus het beste was terug naar huis en languit bij het zwembad liggen met een grote kop koffie. Nou daar hebben wij niet lang over nagedacht en zijn direct vetrokken richting huis.........................

Afgelopen zaterdag hebben wij Nettie (moeder van Thomas) vanaf het vliegveld gehaald. Jaja het is maar goed dat 'moeders' in het algemeen, maar één keer komen want de tranen vloeiden alweer rijkelijk. Inmiddels voelt Nettie zich al helemaal thuis op het mooie eiland Aruba en vertoeven zij nu twee weekjes met zijn drietjes.

Lieve mensen hopelijk zijn jullie tevreden en nu proberen wij onze site netjes "up to date" te houden!

Groetjes van ons

• 14 Maart 2007 - 07:10

Hey Dushi's:

Ik weet heel goed wat jullie bedoelen. In het begin ben je enthousiast en wil je dat iedereen weet wat je meemaakt.. en inderdaad op een gegeven moment ben je gesetteld daar.
    Dan is dat je leven en heb je daar je ding.. Maar ik maak het nu van beide kanten mee.. en ik kan je zeggen.. het is echt niet leuk als je 3 weken lang niets hoort!!!! wat jullie meemaken.
    Dus toch maar even blijven refreshen!!!( hoe je het ook schrijft).
    Lekker Thomas dat je moeder daar is.. en Kirsten wat zie je er inderdaad weer creabea uit.

Lekker hoor.. ik begin Aruba nu wel een klein beetje te missen..dat komt echt doordat daar niets hoefde en alles kon.
    Dus geniet er echt nog van.. want het is hier zo weer helemaal normaal.

miss you xx
    ( oja we hebben het dossier!!!)

• 14 Maart 2007 - 08:24

Ieteke:

He he eindelijk... Nee hoor grapje, snap 't helemaal! Maar wel weer super leuk wat te kunnen lezen!
    Tot mails/bels/ofzo

liefs

• 14 Maart 2007 - 14:16

Rosan:

He kis en thom,
    Blij te horen dat jullie nog in leven zijn!
    x

• 14 Maart 2007 - 15:52

Jan:

Hè Hè stelletje Lapszwansen leuk dat jullie de tijd hebben gevonden om weer wat te schrijven het ziet er nog steeds fantastisch uit bij jullie en ja geniet er nog maar van voor je het weet is het weer september.Thomas en Kirsten veel plezier met moeders

• 14 Maart 2007 - 20:51

Birgit:

nou mevrouw.. er is weer een nieuw berichtje hoor maar waar is dan een reactie??

• 15 Maart 2007 - 12:35

Jo:

Hey meissie,
    fijn weer wat van je te horen. binnenkort ff skypen als ik uitgevonden heb hoe dat werkt????
    Ik mis je met de competitie!!!!! begint half april...
    wanneer kom je weer terug, gauw????
    Hebben nu het haltoernooi, Mike en ik zijn 1e in de poule :) Ineke en ik 3e, maar moeten ook zaterdag weer.
    Verder errug druk gehad op het werk.

Bedankt voor je lieve kaart, precies op tijd!!!

groetjes aan thomas.

veel liefs
    Jolanda

• 16 Maart 2007 - 08:27

Iris En Rene:

Hallo,

Bedankt voor jullie kaartje. allemaal erg spannend. Je kunt wel zien dat je familie bent van Birgit. die had precies hezelfde kaartje uitgekozen.

• 16 Maart 2007 - 13:44

Leny:

ja jullie zijn bijna net echte Arubanen!!! Geniet er nog aar van, enne.... veel plezier met z'n drietjes!
    liefs en dikke kus, mam

• 16 Maart 2007 - 13:49

Tilly En Fred :

vanuit Purmerend willen we jullie heel erg bedanken voor de Lieve kaart.de operatie is goed verlopen en de arts is tevreden. en uiteraard wij ook. zien de toekomst met veel vertrouwen te gemoet.
    mama en papa van Annette en Daren

• 17 Maart 2007 - 12:03

Priscilla & Marco:

Heey!

Net als jullie zijn ook wij helemaal gesetteld in ons huis en het bevalt echt heeeeel goed!
    Volgende week is de housewarming.
    Straks weer tennissen, ik ben door met Iris,maar ik moest een vervanger zoeken want Iris ging vandaag naar Frankrijk.
    Dus nu speel ik met Saskia Kooi.
    We wensen jullie een heel fijn weekend!

Liefs van ons

• 17 Maart 2007 - 17:11

Kim & Menno:

Hey luitjes, leuk om weer even wat van jullie te lezen, en bevalt het je moeder daar een beetje? En nog steeds zomer zien we. Wij zijn net terug van wintersport, was ook super. Weekje Alpe d'Heuze de sneeuw was nog super en de zon stond er ook lekker vol te branden.

Nou groeten en tot lees, Kim en Menno

• 17 Maart 2007 - 22:41

succes kokkie!! fijne avond:p
    dikke tuut

• 21 Maart 2007 - 06:08

Annet:

Heb jij mijn mail nog ontvangen???
    x

Ku:

1000x10x3=30.000!!!! dikke kus

• 28 Maart 2007 - 19:06

Moniek:

He kirsten... hoe gaat het daar op Aruba... zo te lezen erg goed, en natuurlijk zoals je laatst bij terugkomst ff in Nederland al zei. We hadden het over juni of juli... dan langs te komen op jullie stekkie. Lijkt me heel goed plan, en heb er vandaag paar keer aan gedacht... heb zelfs al ff naar vliegtickets gekeken... He meid, laat maar ff horen of het allemaal wel kan en wanneer het het beste zou uitkomen. Mijn mailadres heb je geloof ik... gewoon tussen mijn naam een laag streepje. Verder gewoon hotmail.

CU en nog veel plezier daar!

Liefs Moniek

• 29 Maart 2007 - 15:40

Ale En Cathrien:

Het gaat goed met jullie thomas ik ben nog even bij je moeder geweest groetjes uit de blesse.