nog 8 weken - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu nog 8 weken - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

nog 8 weken

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

28 Mei 2007 | Aruba, Paradera

Een hele goedemorgen allemaal,

Het is wederom weer veelte lang geleden dat wij iets van ons hebben laten horen, maar hoe ongeloofwaardig het ook klinkt we hebben weer vijf dagen geen internet gehad en tevens één dag geen electriciteit! Ennnnnn we hebben weer visite dus, dan schiet het internetten er gewoon bij in. Maar inmiddels zijn Theo en Miranda op visite en dat is super gezellig, alleen erg jammer het einde is alweer in zicht. Over vijf uurtjes vliegen ze alweer naar Nederland (Time fly's when you're having fun).
Maar als wij vanmiddag onze viste naar de airport brengen begint het aftellen ook voor ons. Over 8 weken zijn wij allebei alweer in Nederland en dan begint voor Thomas het 'normale' leven gelukkig weer (hier gaat zijn wekker iedere werkdag om 05:15) en dan mag ik (Kirsten) weer heerlijk aan het werk. Klinkt heel raar maar heb er zoveel zin in dat vele mensen het niet begrijpen. Inmiddels ben ik al bijna 1 volledige maand huisvrouw (zonder kinderen) en dat vind ik verschrikkelijk. Weet gewoon weg niet maar wat ik moet doen en stilzitten is erg moeilijk voor mij. Dus leg ik mij er maar bij neer dat ik nog 6 weken niets te doen heb en daar maar van moet genieten.

De afgelopen 2 weken hebben wij even kort samengevat zodat jullie weten dat wij nog voldoende beleven.

In het weekend van 11 op 12 mei deed Thomas met drie collega's (Rob, Sem en Patrick) mee aan "de Ronde van Aruba". Zoals de titel het als zegt één rondje Aruba hardlopen met je lieftallige collega's/vrienden (het is maar wat je leuk vindt.........). De Ronde van Aruba is 75 kilometer en wordt 's nachts gehouden omdat het overdag gewoon niet te doen is door de hoge temperatuur. Dus vrijdagavond werd er om 11:45 uur gestart. De mannen hadden via hun sponser een dikke 'Dodge' weten te regelen zodat de benen, als ze niet in actie waren, goed konden rusten. Om half zeven 's ochtends was de finish voor de mannen in zicht en stonden wij (vrouwen van....) vrijwillig onze mannen binnen te klappen! Na de finish hadden wij (vrouwen van....) grootste plannen om nog ergens gezellig te gaan eten met zijn allen, maar dat zat er gewoon weg niet meer in omdat "de man met de hamer" de mannen één voor één te pakken had gehad. Maar alle lof vor de mannen want ze hebben er maar 5:49:03 over gelopen.

Donderdag 17 mei zijn wij heerlijk de stad in geweest om een hapje te eten met onze visite. Na het eten vond er een spectaculaire stoelendans plaatst waar Miranda en ik ons natuurlijk voor hadden laten ompraten. Al was het voor het goede doel we stonden behoorlijk voor schut! Maar gelukkig lagen wij er niet als één van de eersten uit. Toch knalden wij er zo een paar stoere mannen uit, wat toch wel goed voelt hoor! Maar de finale was niet in zicht, dus een weekje luxe Aruba zat er helaas niet in.

Zondag 20 mei stond in het teken van "Kom dichterbij de Struisvogels"! Op Aruba kan dat allemaal, dus bezochten wij samen met Theo en Miranda de Struisvogelboerderij. Deze dag was een unieke ontmoeting met de vogels en zo leerden wij veel over hun gedrag, natuurlijke instincten en veel meer. Een hele belevnis en er ging een wereld voor ons open.... Wij als echt Hollanders konden er heel toevallig gratis terecht dankzij Theo en Miranda en dat was maar goed ook want het stelde niets voor. Maar wij kunnen nu eindelijk zeggen dat wij ook naar de Struivogelboerderij zijn geweest.
's Avonds zijn wij met een hele groep gaan bowlen. Super gezellig, veel gelachen en vele fanatieke spelers waren er in onze groep aanwezig (wie o wie zullen dat nou zijn......). De Master was toch echt 'Patrick' hoe jammer wij fanatieke bowlers dat ook vonden.

24 mei hadden wij een afscheidsetentje van Patrick, Ilse en Vera. Helaas vliegen zij a.s donderdag alweer naar Nederland en daarom gingen wij nog één keer lekker met zijn alleen uit eten bij Salt & Pepper. Erg gezellig en super lekker. Na het eten nog even naar MooMba geweest en daarna met een aantal mensen naar het Casino geweest.

Nog een hele fijne 2e pinksterdag en tot snel.

Groetjes Thomas & Kirsten

• 28 Mei 2007 - 14:27

Monique:

is helemaal niet erg hoor dat je geen tijd hebt, huisvrouw is ook het zwaarste beroep dat er is, dus alle begrip haha,geniet er nog even van gr. van ons

• 28 Mei 2007 - 15:02

Martijn En Ieteke:

Geniet er nog maar even van! We lossen elkaar af Kirsten, ik moet nog 5,5 week werken en dan ben ik voor 17 weken huisvrouw, maar dan wel het grootste deel met een kleine Doorn, haha. Kan ik je mooi de kneepjes van het vak vragen!
    Martijn is crossen gister en vandaag, gister 3e prijs, hopen dat het ook vandaag goed zal gaan!
    Veel plezier nog en tot snel!

liefs ons

• 28 Mei 2007 - 17:55

Hee thomas en kirsten!
    Hoe is het?? zo te lezen gaat alles heel erg goed.. het schiet voor jullie echt lekker op! ik wil nog graag langskomen maarja.. heb geen boom in mijn tuin!! of je moet mij over laten vliegen!! nou julli eook nog een fijne 2e pinksterdag!!

Dikke kus,
    birry

• 28 Mei 2007 - 18:54

Daren Annette Jaim:

Hoi lieverds.. tjeetje thomas wat goed van jouw zeg!!zoveel lopen..mijn petje af..was dit ook voor het goede doel..hahahha(weet je nog dat Kirsten dacht dat je naar Saba ging voor het goede doel..en dat je toen zei.. Jajajajaj .. kirsten maakt er een echt verhaal van, maar het is helemaal niet hoe het is..hahahha)

Maar goed.. Wat zien jullie akelig bruin..en wat heerlijk hebben jullie het toch.
    Nog 8 weken.. en ja huisvrouw zijn Kirs, is niet altijd leuk he???!! ;-)
    Maarruu..ik vind het niet zo heel erg dat het bijna voorbij is hoor.. dan hoef ik tenminste ook niet meer jaloers te zijn op jullie leventje daar..

Dag lieverds..geniet er nog maar even van..
    tot snel

Kus Annette en mijn mannen!

• 29 Mei 2007 - 13:33

Theo & Miranda:

Weer veilig terug in het koude Holland!
    Goede vlucht gehad helaas nauwelijks geslapen.

We hebben echt een super vakantie gehad!

Tot snel...

Gr. theo en miranda

• 29 Mei 2007 - 19:54

Birgit:

Oh annette, dat klink me bekend in de oren! je kunt kirs ook alles wijs maken en dan maakt ze haar eigen wijsje ervan!!
    blonT

• 31 Mei 2007 - 10:03

Menno Und Kim:

Dus aftellen is begonnen voor jullie.
    Maar rondje om Aruba in 5:49:03 kan sneller ;)
    Nou kalmpjes aan.

• 31 Mei 2007 - 17:02

Leny:

geniet nog maar even van het arubaanse leventje nu het nog kan......de tijd gaat snel genoeg.
    en hier is alles nog hetzelfde hoor, jullie zullen best nog eens terugverlangen...............
    maar alles op zijn tijd, hè!
    veel liefs, mam

• 01 Juni 2007 - 05:08

Annette:

He Birgit..het is dus een bekend eigenschapje!! hahahaha.. maar ondanks dat is ze wel heeeeeeeeeelllll erg lief..en volgens mij ook weer creabea. Want ze heeft een van deze dagen ook een knutselmutsen dag?? ;-) of is het een soort van bezigheidstherapie?

denk aan je Kirs..

kus die zwangere kip

• 05 Juni 2007 - 11:53

Tjerk En Saskia:

Hallo Thomas en Kirst,
    Hoe gaat het daar nog een paar weekjes!! en dan weer op de hollandse bodem??
    Wij willen jullie even bedanken voor het kaartje wat wij hebben gekregen!! Met mij gaat het weer de goede kant op, w.cpot dagelijks omhelst..Wij zijn nu 15 weken zwanger, verder gaat het goed, gisteren weer controle gehad, mogen nu niet klagen...Misschien hebben jullie het volgende nieuws dan ook wel gehoord? Wij gaan namelijk de blesse verlaten, gaan verhuizen naar oldemarkt.. Iets groter wonen als nu.... Wij hebben het huis ook al verkocht.. ging allemaal lekker snel..

Wij wensen jullie nog veel plezier de laatste paar weken.. En spreken jullie vast nog wel een keertje..

Groetjes Tjerk,Saskia en kids

• 05 Juni 2007 - 19:12

Barry,fred&esmée:

Bedankt voor jullie kaartje.
    Nog veel plezier (geniet nog maar eventjes van je luizeleventje, hier moet je vast wel weer hard aan het werk en dan verlang je weer naar dat heerlijke Aruba) tot over 7 weken. gr Barry, Frederike en Esmée

• 05 Juni 2007 - 21:15

Annet:

Kirs..ik wil graag een spiegel bij je bestellen? je mailt me net dat je daar superhandig in bent. hahahha..enne.thomassie..nog ffies een oefening en dan lekker naar huis..op naar het klimteam ;-)

zonder dolle.. geniet er nou nog maar even van.. want het is zoooooo snel gewend in dat gestreste Nederland.

Wij missen Aruba best hoor..neem je wat zand voor me mee..(oja en die drinkflessen)
    en doe ook maar een bak ijs met marsmallow..
    en nu je toch bezig bent.. ga ook even langs de pastechi house...

kussiiiee

• 12 Juni 2007 - 20:28

Ikke Weer...:

en ik maar wachten..
    tot je online kwam..
    maar deze zwangere waggeleend..moet echt naar bed!
    Denk dat je weer bij je nieuwe buuf zit..
    ;-)vast even je wippertjes laten doen..hahhaha
    moet toch wat met je tijd..

tot gauw!!!

kus

• 16 Juni 2007 - 19:30

De Baas:

hoi,
    leuk dat jullie het leuk hebben.
    ik ook
    tot ziens

• 17 Juni 2007 - 20:34

An:

uche uche uche uche uche
    en nee heb niets in mijn keel..
    knock knock..

an

• 18 Juni 2007 - 09:22

Thomas,
    Ik wou toch nog even zeggen dat je wel super sexy lange benen hebt in dat mooie korte shortje!!

• 18 Juni 2007 - 10:07

Anja:

Wat een schitterende foto's!

• 21 Juli 2007 - 19:26

Yvar:

vind je het jammer dat thomas nog in aruba zit