Ennnn we gaan naar New York - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Ennnn we gaan naar New York - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Ennnn we gaan naar New York

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

30 Maart 2007 | Aruba, Paradera

De afgelopen twee weken is Thomas zijn moeder bij ons op vakantie geweest. Het weer was net als anders super mooi (32 graden) en Thomas heeft zijn moeder het hele eiland laten zien. Zo zijn ze wezen wandelen langs de Noordkust, Westkust, Nationaal Park Arikok, kortom overal waar je maar kan wandelen. Dus jullie snappen het de voetjes zijn goed in beweging geweest. Omdat ik (Kirsten) niet zo sportief ingesteld ben was voor mij 1 wandeling meer als voldoende. Dit was dan ook wel 'DE' wandeling want wij gekke Nederlanders gingen wandelen naar de Natoinal Pool-Conchi. Omdat de weg naar de Pool zo slecht is kan je er alleen maar komen met Quads, hele dikke wagens (4x4) of te voet. Nou jullie snappen het al allemaal Quads en dikke wagens reden ons voorbij maar niemand te voet! Na berg op berg af te hebben gelopen kwamen wij aan bij de pool waar het uitzicht echt super was. Zo speciaal! Dus we hebben heerlijk gezwommen en wat gedronken en konden toen beginnen aan de terugreis. Echt iedereen die op een Quad of in een auto voorbij scheurde, nam even de moeite om te melden dat wij 'Crazy People' waren/zijn. Dus ik schaamde mij natuurlijk rot maar bijna bij de auto, kwamen wij gelukkig nog twee wandelaars tegen al waren dit ook (Crazy) Nederlanders.

Nettie hebben wij afgelopen zaterdag weer naar de Airport gebracht en zijn nu dus even voor drie weekjes met zijn tweetjes want dan komt onze PokerMaster 'Fonsie' voor dik twee weken op visite. Jaja we zijn dol op visite alleen zitten wij helemaal vol, waardoor wij niet iedereen kunnen ontvangen (snik Erwin en Yvonne)! Tevens is Thomas in de maand mei anderhalve week op oefening en in juni twee weken en dan nog drie weekjes en dan beginnen wij alweer aan onze terugreis. Jaja het jaar vliegt voorbij!

Maar wij denken nog lange niet aan de terugreis, maar aan onze mini-vakantie! Wij gaan van 4 mei tot en met 8 mei naar New York. Jaja omdat wij dus helaas niet kunnen repatten via Thomas zijn werkgever, omdat Kirsten in Juli al naar Nederland vliegt, viel onze reis naar New York, Miami en Orlando in het water. Dus dit is een 'troost' reisje (haha). Maar we hebben er onwijs veel zin in en kunnen niet wachten tot het zover is ( Empire State Building, Chinatown, Times Square, Central park, Broadway, Radio City Music Hall etc. etc. etc.)!
We verblijven ook echt midden in Manhattan met vijf minuten lopen staan we op de Fifth Avenue dus dat heeft Thomas heel goed geregeld.

Thomas is momenteel met twee collega's naar een Pokertoernooi. Dit wordt bijna iedere week gehouden en de mannen proberen steeds weer om de tweede of derde ronde te halen, maar nog steeds zonder succes. Misschien moeten wij vrouwen eens mee?

Tevens heb ik ook een grote streep gezet door het woord 'koken'. Echt waar ik heb een kok in huis en kan toch niet tegen hem op, maar probeer het toch iedere keer weer. Maar nu zweer ik dat ik echt niets meer doe. Gisteren had ik onze gasoven aangezet en zou tien minuten later de broodjes in de oven doen, toen ik zag dat de oven uit was. Dus aansteker erbij en opnieuw aan, dacht ik er natuurlijk nooit bij na dat er een mega vlam uit kwam. Dus nu een knal rode hand, wenkbrauwen zijn ietsje korter en heb nu een pony! Maar goed dat ik hier op Aruba zit, kunnen jullie ook niet lachen. En wat denk je vanavond toen 'ik' het eten klaar had gemaakt, was ik zo stom om een hete deksel onder de kraan te houden! Natuurlijk de keuken onder het glas en overal glassplinters. Dus bij deze laat ik het koken over aan Thomas.

Hé lieve mensen nog een fijne week en tot horens........

Groetjes van ons

  • 30 Maart 2007 - 08:23

    Bas Kranendonk:

    super voor jullie dat jullie naar New York gaan!Alleen is het niet verstandig dat Alfons zijn vakantie annulleerd? want die gaat jullie kaalplukken met pokeren. Thomas volgend jaar toch weer derde klas voetballen!!

    Groeten Bas

  • 30 Maart 2007 - 18:17

    Birgit:

    dus ik kan ook niet langskomen???
    zitten jullie zo vol? xxx

  • 31 Maart 2007 - 09:06

    Martijn En Ieteke:

    Jullie hebben groot gelijk! Geniet ervan en pas goed op jullie zelf!

    Liefs ons

  • 31 Maart 2007 - 12:59

    Jaloers Zusje:

    Wat super dat jullie naar New York gaan en dan te bedenken dat ik een week met school naar Texel ga en dan direct daarna met school naar Polen ga met al mijn lieftallige klasgenoten....terwijl ik gezworen had nooit meer op schoolkamp te gaan..........Maar jullie hebben het zeker verdiend hoor, na die loodzware zeven maanden dat jullie op Aruba zitten!

  • 31 Maart 2007 - 14:22

    Andere Jaloerse Zus:

    tsja.. waarom?? jullie hebben het daar geweldig, lekker weer etc.
    roos moet naar texel en polen!
    en ik zit maar hier, hard werken..
    t leven is niet eerlijk!

  • 02 April 2007 - 08:25

    Marieke & Rob:

    Rob is vandaag de 'beruchte' week ingegaan, we zullen zien! Wat gaaf, New York! En Kirsten, bij de rotonde bij Paradera zit de BBQ-boss, dat is stukken handiger dan zelf koken haha!

  • 02 April 2007 - 17:40

    Jolanda:

    Hi!
    Wat super dat jullie naar NY gaan zeg, lekker van genieten!
    Maar je komt in juli dus alweer terug, gezellig hoor kunnen we eindelijk weer bijkletsen.
    Ik mail je van de week nog ff vanaf hotmail heb je die ook weer, kun je me ook skypen uitleggen....
    Openingstoernooi heb je gemist, supermooi weer en erg gezellig:)

    Have fun en niet teveel koken...hahaha

    dikke kus

  • 02 April 2007 - 19:51

    Leny:

    wat heerlijk dat jullie naar New York gaan, we zijn natuurlijk allemaal stik-jaloers!!!
    Jullie hebben groot gelijk, eigenlijk gaat de tijd veel te snel, hé.
    De tijd gaat al dringen.......
    Veel liefs en dikke kus, mam

  • 03 April 2007 - 11:27

    Priscil:

    Hee mensen,

    heerlijk vooruitzicht he NY!
    Zaterdagavond zat ik ook met een berg fiches voor me met het pokertoernooi in de Blesse....maar het werden er steeds minder, wat wil je ook, ik was gewoon het enige meisje aan de tafel!
    Uiteindelijk ging ik te snel all inn en exit.
    Marco hield het nog aardig lang uit,maar ook hij werd weggespeelt.
    Als je weer terug bent moeten we ook maar eens pokeren!

    Veel liefs van ons

  • 03 April 2007 - 21:05

    Jolien:

    Heeeey Kirsten!

    He leuk verhaaltje weer! Weet nog niet waar we salsa lessen gaan volgen.. maar er schijnt een goeie dansschool te zitten bij Tanki Leendert. Willen jullie ook? NY gaat voor ons niet door :( Het is niet gelukt. He Kirs, ik spreek je snel weer, kijk weer uit naar je volgende verhaal!

    Kus Jolien

  • 05 April 2007 - 18:16

    Annette:

    He lief keukenprinsesje..wat heb je allemaal weer een hoop meegemaakt.
    Thomas kan inderdaad heerlijk koken!! Maar als jij het dan bij het tafel dekken houd met kaarsjes..en als toetje die heerlijke ijs ( die overigens ook door thomas wordt uitgezocht met chocola en marshmallow):-) daar werd ik wel blij van!!!
    Maar je dekte de tafel voor Jaim ook zo leuk met pepernoten een kleurboek en potloden!Dus jij hebt genoeg andere kwaliteiten!!

    Mis jullie schatjes!!

    en geniet vooral van NEW YORK! maar we spreken elkaar voor die tijd nog!

    Kus Daren Annette Jaimy

  • 07 April 2007 - 17:19

    Birgit:

    hee zussie..
    hoop dat het allemaal wat beter gaat en de rust weer wat gekeerd is (hoe je dat ook maar zegt!)
    hier gaat alles oke.. nog 2 dagen werken en dan komt roosje al gezellig bij mij langs! en zondag gaat 'miss tokkie' naar wolvega met belachelijk veel bagage! maarja.. dat zit in de familie gelukkig heb ik roos bij me die wat mee kan nemen!!
    Vanavond even gezellig skypen??

    Dikke kus!!


  • 07 April 2007 - 17:22

    Birry:

    Hee thomas!!

    Hoe is het met je?? pootje omhoog.. wat vervelend!
    maar even een vraagje van mij: Wat heb je nou precies.. want ik hoorde dat je je kruisband van je dikke teen hebt gescheurd.. maar die heeft een mense niet eens:D!!
    Heb je de kaartjes voor de Yankees al binnen? Nou ik spreek je snel weer via skype.. misschien vanavond??

    Dikke kus van de paashaas!

  • 07 April 2007 - 17:22

    PAASHAAS:

    de paas tip van de dag:

    Eet een EI..
    Dat maakt je BLIJ!!

  • 07 April 2007 - 17:23

    Birry:

    sorry ik verveel me

  • 08 April 2007 - 14:29

    Donny En Danielle:

    Goede paasdagen, ALs je terug bent blaf ik je onder met verf.

    Groeten donny en danielle. veel plezier in de big apple

  • 08 April 2007 - 19:57

    Birgit:

    BUONA PASQUA!!!

  • 16 April 2007 - 16:07

    Jolien:

    Hey Kirs!

    Doe je donderdag nog mee aan de Adventureday?? We gaan klimmen op Grapefield.. nou ik hoor het wel van je!

    X Jolien

  • 17 April 2007 - 18:28

    Annette:

    Hey Dushi's!!
    Kirs heb net je mailtje gelezen op mijn hyves.. maar wat was er. Mail me even over wat er is..
    mis je .
    Kus

  • 18 April 2007 - 05:59

    Martijn En Ieteke:

    Heel veel plezier met Fons!

    liefs ons!

  • 18 April 2007 - 08:36

    Jannie:

    Zo te horen schiet het voor jou Kirsten al op zo ga je weg en zo ben je weer terug. Zo te lezen en te zien gaat alles goed, vooral met een lekker reisje naar New York geniet er nog maar even goed van. We willen je natuurlijk even feliciteren met je verjaardag en wensen je een fijne dag toe.
    Groetjes Chris en Jannie.

  • 18 April 2007 - 16:11

    Birgit:

    Hee zussie.. leuk je even gesproken te hebben!! Morgen is de grote dag:D
    Ik kom morgenvroeg om half 10 op de koffie oke??
    Dikke tuut

  • 19 April 2007 - 09:25

    Thea,Ruben En Daniël:

    Hé Kirsten,
    Super joh, dat reisje naar New york..
    Geniet er lekker van, het is jullie gegund. Ik wil je natuurlijk ook even van harte feliciteren met je verjaardag, maak er een mooie dag van ( maar volgens mij zijn daar alle dagen mooi! )
    Groetjes van ons uit een nog niet zo zomers Wiolvega, ook aan Thomas en tot ziens..

    Thea, Ruben en Daniel

  • 19 April 2007 - 09:49

    Christiane:

    Hej Kirsten,

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag!
    Liefs Christiane

  • 19 April 2007 - 10:03

    Sjoukje:

    Kirsten hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, veel plezier.Groetjes aan Thomas
    Jan-Sjoukje-Annelies

  • 19 April 2007 - 15:58

    Ons:

    heppie burtdeee toe joe heppie burtdee toe joewww heppie burtdee heppie burtdee heppie burtdee toe joeeeeeeeeeeeeeeeee.....

    Hieperdepiep hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kusje Jaimy

  • 19 April 2007 - 16:00

    Daren En Annette:

    He schat.. hoop dat je een hele fijne dag hebt.. geniet er lekker van.. enne..je maakt dit maar 1 keer mee!!!!
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    dikke verjaardagskus ons

  • 19 April 2007 - 17:12

    Erwin En Yvonne:

    Hieperdepiep.......Hoeraaaaa!!!

    Kirsten van harte gefeliciteerd met je verjaardag geniet er maar lekker van!!
    Veel plezier met Fonsie en tot gauw!!

    Veel liefs Erwin en Yvonne

    PS. Houden jullie ons wel op de hoogte van de pokerprestaties van Fons?

  • 20 April 2007 - 18:27

    Jolien:

    Zag dat je jarig bent geweest! Gefeliciteerd! Wacht met smart op je nieuwe berichtje ;)

    Kus Jolien

  • 20 April 2007 - 19:25

    Dirk En Klaske:

    Hé Kirsten,
    Gefeliciteerd met je verjaardag? Leuke dag gehad? Met veel cocktails natuurlijk?! Wat super zeg... NY!! Genie ervan... Groetjes aan Thomas.. xx Dirk en Klaske

  • 21 April 2007 - 21:20

    Annette:

    uche uche uche uche... ahhhummmm! skiet eens op met die berichtjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 22 April 2007 - 13:03

    Yvonne:

    ahum ugguh ugguh Annet je hebt ugguh wel gelijk ugguh ugguh

  • 23 April 2007 - 11:15

    De Krikke's:

    ook vanuit Pesse nog van harte GEFELICITEERD en ook wij kijken uit naar een nieuw bericht !!!!

    groeten vanuit een "zomers" Pesse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Thomas & Kirsten

ARUBA

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 75194

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 07 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: