Ugge-Ugge, hier zijn we weer! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Ugge-Ugge, hier zijn we weer! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Ugge-Ugge, hier zijn we weer!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

24 April 2007 | Aruba, Paradera

Hier dan eindelijk weer een bericht! Jaja voldoende tijd om een bericht te typen, maar helaas ontbreekt de motivatie zo nu en dan. Maar nu is het moment aangebroken! Dit komt natuurlijk door de grote druk die op onze schouders ligt..... De grote druk wordt deze keer veroorzaakt door onze trouwe 'site' bezoekers Annette en Yvonne, dus meiden hier zijn we dan......

Afgelopen woensdag is Fonsie met veel bombari geland. En je kan hem niet meer onderscheiden van de Amerikaanse Toeristen. Iedere dag gaat meneer gekleed in poker style: Korte broek, groot shirt (het wel bekende Blesse Shirt), petje, zonnebril, sigaretten en de body wit van de zonnebrand.

Donderdag was het dan zover, ik ben weer een jaartje ouder geworden. Het was een super leuke dag en ben heerlijk verwend: Pokerkist, sieraden, geurtje en een super leuk beeld voor thuis. Daarom wil ik iedereen bedanken voor de leuke kado's, kaartjes en telefoontjes. In het bijzonder wil ik: Pap & Mam, Erwin & Yvonne, Daniël & Carien, Fonsie, Jeffry en Thomas bedanken.

Jullie kunnen natuurlijk wel raden van wie ik zo'n mooie pokerkist heb gekregen, nou van de Master natuurlijk (wat moet fonsie zonder een pokerkist....). En hoe vervelend ik het ook vind, hij is toch de beste van het zootje hier op Aruba. Komt denk ik ook omdat meneer helemaal in style aan de speeltafel zit en iedereen van zijn of haar apperepo brengt. Maar als het in het echte casino moet gebeuren kan meneer er niets van: Bankroet! Voor uitleg kunnen jullie contact openmen met: 06-296........

Zaterdag zijn we heerlijk naar Arashi Beach geweest. Omdat de zee zo rustig was konden we super goed snorkelen. Na ongeveer tien minuten flipperen bereikten wij eindelijk het RIF. Dit was super om te zien, mooi koraal en mega veel vis. Maar helaas nog steeds geen schildpad of inktvis gezien en dat hadden wij allemaal stiekem wel verwacht. Maar wie weet komt dat nog.

Vandaag even rondje eiland gedaan met Fonsie. Baby Beach, Savaneta, Oranjestad en tot slot MoomBa beach waar wij ons als echte Amerikanen hebben misdragen: Hele dikke vette Hamburgers gegeten. Zojuist even een lekkere Pizza gehaald en kunnen wij ons straks weer klaar maken voor een avondje pokeren.

Nou lieve mensen tot...............

• 24 April 2007 - 05:29

Wij:

AHHHHAAAA.. en als het goed is ben ik dan nu de eerste die reageert..uche uche uche...
    Maarrruuu wat heerlijk om die foto's te zien dan krijg ik toch soms wel een kleine beetje heimwee hoor..maar dat is weg als jullie ook thuis zijn dus kom maar gewoon naar huis toe.

He maar over die schilpadden..heeeellll vroeg gaan dan heb je kans dat je ze kan zien!
    (net zo vroeg als wij toen met de hond gingen wandelen ;-)

He uhmmm.. Jaimy wil je nu het liefst iedere dag bellen hij vond het zoooo leuk om je stem te horen.
    Hij vertelde het meteen aan iedereen.
    Ik moet je eerlijk zeggen ik was ook blij je stem te horen..

He geniet er lekker nog van..en die vette hamburger kan jij echt wel gebruiken hoor,sperzieboontje! Dus lekker genieten-eten-drinken ( vooral niet teveel...thomas ;-)

Denk aan jullie allemaal en mis jullie echt!!

Dikke kus..
    je trouwe bezoekster en haar mannen!

• 24 April 2007 - 06:17

Martijn En Ieteke:

Ohohoh, wat een drukte hebben jullie, haha! Maar ziet er gezellig uit hoor en eerlijk gezegd hebben wij alweer zin om een weekje of twee te relaxen, maar ja...
    Veel plezier, geniet maar lekker!

Liefs paps en mams

• 24 April 2007 - 11:25

Birgit:

Heey thomas, alfons en kirsten..
    die up-date was wel hoog-nodig hoor!!
    blij dat je en leuke verjaardag hebt gehad.. hoe staat het met je pokerface?? nou nog veel plezier met Fonsie en we bellen!!

Dikke tuuuuut

• 24 April 2007 - 13:39

Leny:

Wat leuk om weer eens wat nieuws op jullie site te lezen... nieuwe foto's en niet te vergeten Alfons!!!!!
    Weet zeker dat jullie het hartstikke gezellig hebben met elkaar.
    Groetjes en veel liefs, mam

• 24 April 2007 - 15:17

Theo:

Zon, zee, strand een pokerkist en een biertje... Donders, ik heb er al best zin in!

• 24 April 2007 - 17:58

Yvonne En Erwin:

Hey Kirsten,
    Hou je Fonsie wel in bedwang? Ik heb gehoord dat ie al een mooi bedragje weggepokerd heeft!!! Denk ook aan je eigen portemonnee en poker niet te vaak tegen Fonsie, want hij pokert je blut!!(heb ervaring)
    Verder moeten jullie nog maar lekker genieten van de laatste maandjes daar!!
    Veel liefs van Yvonne en Erwin

• 25 April 2007 - 12:59

Tinet:

Hey!!
    Dus.........Alfons is bij jullie op bezoek?? Hoe lang blijft hij bij jullie?? Volgens mij een week of twee of niet?? Nou, hou dan je beurs maar in de gaten!! Hij is laatst bij ons geweest en heeft ons (inclusief Erwin en Yvonne) behoorlijk blut gepokerd. En dat was maar 1 avondje!! Dus ik zou zeggen heel veel succes met pokeren, en probeer hem maar eens even blut te pokeren, haha!!
    Nog veel plezier met z'n allen!!
    Groetjes
    Tinet

• 25 April 2007 - 20:08

Daniel:

ha ha .. heey jongens dat ziet er goed uit.. de fons is al helemaal ingeburgerd.. geniet er van fons het is zo weer voorbij.. groeten van uit het zonnige Oldetrijne...

• 26 April 2007 - 17:30

Priscil:

Aloha!

Leuk weer wat te horen!
    Hier gaat ook alles prima, zaterdag spelen we in Lemmer.
    We staan inmiddels 4e, dus nog even wat inhalen...
    Het weer is hier trouwens ook niet verkeerd!
    En het blijft de komende dagen zo!!
    Nou,geniet nog effies de komende tijd daaro..

Veel liefs van ons

• 27 April 2007 - 20:13

Annette:

He lieverd.. ik denk niet dat mijn mail aangekomen is maar ik wil heel graag weten hoe en wat van dat ene.
    let me know..thnx!!
    kus

• 01 Mei 2007 - 12:31

Sjoukje:

Kirsten en Thomas heel veel plezier in New york

• 04 Mei 2007 - 14:11

Dar Annet En Jaim:

Hey lieffies..
    Genieten jullie heerlijk van New York.Helaas hebben wij deze kans niet gekregen dus maak er een super mooie tijd van!!!!! Maak foto's dat ik er toch kan kijken hoe geweldig julie het dan gehad hebben!!!
    Ik denk aan jullie.. en vooral mis jullie echt!

Kus
    ons

• 05 Mei 2007 - 16:04

Ale En Cathrien:

kirsten gefeliciteerd met jou verjaardag ook een beetjevoor thomas heel eel groetjes uit de blesse.doei doei.

• 09 Mei 2007 - 12:03

Annette:

het is zo oerstom.. maar ik ben het adres kwijt.. wie heeft dat voor mij???
    nu thomas en kirsten nog aan het genieten zijn in New York.
    Oja ik bedoel het Napo adres.

fam-vandermeer@hotmail.com

THNX