Afscheid nemen bestaat niet....... - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet....... - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet.......

Door: thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

15 Juli 2007 | Aruba, Paradera

Ja ja op veler verzoek eindelijk weer een verhaaltje van mij...........

Daar zit ik dan achter de laptop helemaal alleen, Amstel brightje er bij en op tv is "Korenslag" van de Evangelische omroep kortom de ideale omstandigheden om een sterk verhaal te verzinnen.

Om een heel jaarverslag te doen daar heb ik helemaal geen zin in want de trouwe lezers kennen het allemaal wel, daarom gewoon een kort verslagje van de laatste maand tenminste van wat ik me nog herinner.
23 juni stond mijn laatste oefening op programma en wel naar frans guyana voor de mensen die zich afvragen waar dat ligt Guyana ligt tussen Suriname en Brazilië wel te verstaan.
Daar werden we voor 2 weekjes ge entertained door jungle instructeurs van het Franse vreemdelingen legioen.
Twee weken lang leven en vechten in de jungle en ik moet zeggen dit was zeker een prachtige ervaring.De jungle opzich is echt zo als je het ziet op discovery channel.
En nu snap ik ook waarom ze het regenwoud noemen want het heeft de f*cking 2 weken lang GEREGEND!!!!
Helaas hadden we niet echt veel tijd om daarvan te genieten want de legionairs vonden het nodig om ons aardig fysiek kapot te maken want dat hoort bij de opleiding vinden zij.
Veel in de rivier liggen, mangrove hindernisbanen en berg op berg af stompen.
Ook zaten er 3 dagen survival in en dit is best pittig: weinig eten, jagen, vallen maken en zelf onderkomens bouwen en slapen op gekapte bomen in de stromende regen, heerlijk!!!!
Donderdag 5 juli kwamen we uit de jungle en kregen van de commandant van de legionairs de velbegeerde jungle commando speld.
Zondags vlogen we pas terug naar Aruba dus we hadden nog 3 daagjes vrijetijd in Cayenne(hoofdstad), nou dit was 3x niks, veel junkies en ouwe troep, denk je nou ik wil een keer naar frans guyana moet je dus zeker een keer naar cayenne gaan.....NOT!!!!!
Zondag ochtend vroeg landen we weer op Aruba en wat denk je REGEN.
Maar gelukkig de zon liet zich al snel weer zien.
En mijn eigen zonnetje kwam me weer ophalen met ons nieuwe autootje want Kirsten had onze "tank" verkocht om het laatste maandje nog even een huur autootje te rijden.

Goed, genoeg geschreven eerlijk gezegd ik heb geen zin meer.
toevallig is "korenslag" ook afgelopen. wat een triest programma!!!!

Nu is het voor mij nog om de laatste 2 weken hier af te sluiten, en nog ongestoord honkbal te kunnen kijken(want daar werd Kirsten een beetje gek van. Genieten van het toch wel heerlijke leventje hier waar we een heel mooi jaar met z'n 2en hebben gehad alle vrienden die we hier hebben op gedaan en de visite die op bezoek is geweest.

Iedereen bedankt voor alle leuke reacties op onze site!!!!!!!!!!!!
En we zien elkaar weer in Nederland.

AYO!!!!!!!

  • 15 Juli 2007 - 12:53

    Marcel:

    Hè Thomas je hebt het jaar Aruba in 'stijl' afgesloten (regen, stompen,zweten,weinig eten) en ook nog een mooi Commando speldje erbij....

    We zien je gauw groeten,
    Marcel Annelies en Vince

  • 15 Juli 2007 - 20:07

    Kirsten:

    Hey Lieverd,

    zozo een heel leuk stukje! Je verveelt je echt wel heeeeel erg hé (haha).

    Maar ik mis je en kom je heerlijk 27 juli afhalen van Schiphol en dan Party Time.

    Een dikke kus en tot snel

  • 15 Juli 2007 - 21:09

    Leny:

    hé Thomas, als je je verveelt, schrijf je gewoon een leuk stuk op je site!! prima gelukt.........
    (best zielig hoor om zo achter te blijven)
    De fel begeerde jungle-commando speld zeer zeker verdiend!!!!
    Ontzettend afzien.....heel knap (wat een vak).
    Nog even doorzetten daar, maak er nog wat van,
    veel liefs, Leny


  • 15 Juli 2007 - 21:12

    Dar Annet En Jaim:

    He buffeltje..
    wat een respect heb ik voor je als ik het lees!!!
    En wat lief,je eigen zonnentje..maar moet je eerlijk zeggen dat ik wel echt verdomd blij ben dat ze er weer is.Ik heb opeens geen heimwee naar Aruba meer,nouja..een beetje dan,het is pas over 2 weekjes weer helemaal compleet.
    Jaimu begrijpt er namelijk nog steeds niets van dat jij er nog niet bent.

    En ja wat een drama he die programma's van BVN.Nog ffies lieverd..en dan kan je je lieve zonnentje weer in je armen sluiten al je vrienden en natuurlijk kan je weer uitgebreid op de bank liggen in je eigen huisje met een lekker Hollands biertje en een goede voetbalwedstrijd.
    Geniet er inderdaad nog maar van..
    het was toch een geweldig jaar?!

    Daren en ik kijken er vaak op terug, maar onze mooiste herinnering is toch wel onze vriendschap..

    tot gauw scheet..
    dikke kus




  • 16 Juli 2007 - 06:06

    Ieteke:

    Mooi stukje hoor! Geniet toch nog maar even daar! Nog een kleine 2 weekjes en dan ben je er weer!
    En je treft het hier hopelijk: mooi weer, biertje erbij, poko poko!

    Liefs

  • 23 Juli 2007 - 18:09

    Jaimy:

    Nog even en ik zie je weer!!!!!!!!
    krowwwkodilllll

    kus Jaim

  • 28 Juli 2007 - 18:53

    Dar Annet En Jaim..:

    We zijn blij dat je er weer bent..
    het was heel fijn je weer te zien..

    liefs,
    Daren Annette en Jaimy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Thomas & Kirsten

ARUBA

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 984
Totaal aantal bezoekers 75190

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 07 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: