Home Sweet Home - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

23 Februari 2007 | Aruba, Paradera

Hé hallo lieve mensen en in het bijzonder HAPO!!

In een korte tijd is er héél wat gebeurd!
Zaterdag 10 februari was het dan zover één van de grootste Carnavals optochten van Aruba stond op ons programma: The lighting parade. Om het feest goed te beginnen hadden wij met onze vrienden afgesproken in de stad om lekker te gaan eten bij 'Plaza'. Het was super gezellig en lekker en de maagjes waren meteen gevuld om tot in de late uurtjes te feesten.

Om half tien zou de parade in de stad zijn dus iedereen zocht een goed plaatsje zodat niemand iets zou missen. Nou half tien was echter iets te vroeg, want de Arubanen zijn echt nooooooooit op tijd. Maar om twaalf uur was het dan echt zover, de eerste praal- wagens waren in het zicht. De optocht duurde ongeveer drie uren! Jaja het is niet zomaar iets. Om drie uur was het feest dan ook echt voorbij en vertrokken wij allemaal richting huis.

Eenmaal thuis kregen wij plots telefoon van het thuisfront (Nederland). Geen leuk nieuws want ons lieve opaatje was er in eens niet meer. Na een aantal uurtjes te hebben geslapen direct Thomas zijn werkgever gebeld en die zorgde ervoor dat wij 's maandags naar huis konden vliegen samen met onze visite! Dus jullie snapen het al, hals over de kop vertrokken vanaf Aruba om eventjes terug te keren naar het koude kikkerlandje.

Al was de reden om naar Nedeland te vertrekken niet zo leuk, we hebben echt wel een leuke week gehad. Eigenlijk te kort om iedereen te kunnen zien! Maar gezellig genoeg: pokeren, kraamvisite, carnaval, voetbal, uiteten, karaoke, opening etc. etc. etc.

Maar inmiddels zijn wij alweer op Aruba. Afgelopen woensdag zijn wij aangekomen en werden direct warm onthaalt door onze lieve 'Aruba' familie: Daren, Annette en jaimy. Tegen een uur of zeven waren wij gelukkig weer in ons huisje (Home Sweet Home). Koffers in een goed geschoven en direct naar de stad om onze maag goed te vullen en om Dani weer te zien. Tegen negen uur waren wij weer thuis en hebben heerlijk geslapen alleen veelte kort want er moest helaas weer gewerkt worden.

Gisteren (donderdag) is onze 'Aruba' familie helaas vertrokken naar Nederland. Echt super jammer en we zullen ze hier dan ook best gaan missen, maar over een half jaartje zien we elkaar zeker weer.

Nou lieve mensen tot de volgende keer!

Thomas & Kirsten

• 24 Februari 2007 - 16:19

Leny:

Mooie foto's! Zo is er wel heel veel gebeurd in 14 dagen tijd.
    Fijn dat jullie weer in "home sweet home" zijn.
    veel liefs,
    mam xxx

• 24 Februari 2007 - 16:59

"Moeders":

Bedankt voor het sturen van de foto's en de naam die hier boven staat, niet te vaak gebruiken he, krijg je ruzie van.... grapje hoor

xxx

• 25 Februari 2007 - 19:43

Roel Krikke:

Hey, echt ziet er echt super uit daar hier in nederland is het echt klote weer en daar ... lijkt me echt geweldig :P ik hoop dat jullie het daar nog lang naar jullie zin hebben, Groeten Fam. Krikke

• 27 Februari 2007 - 18:47

Ons Drie:

Heeee schatjes..
    Wat heerlijk om jullie verhalen hier te volgen. Het is toch wel anders dan als we daar zitten.
    We zijn nu 5 dagen thuis.. maar we vinden het echt heel erg fijn om thuis te zijn. Inderdaad ook voor mijn vader.. maar ook omdat je hier gewoon veel meer kan.
    Maarrr vanaf we hier zijn regent het alleen maar.. en we staan op met ijspegels aan de neus en we gaan er mee naar bed. WE HEBBEN HET KOUD!! en je weet het he.. ik had het op Aruba al koud hahahha..

Ik mis jullie wel hoor.. het is raar dat jullie niet even in de buurt zijn. maar inderdaad nog zes maanden en dan zien we elkaar weer!
    Lieverds... ik blijf jullie volgen.. ik stuur je ook nog even een prive mail..

kus mis je

• 03 Maart 2007 - 10:03

Thijs & Birgit:

Hee thomas en kirsten,
    Hoe is het?? Hebben jullie mijn smsje nog ontvangen donderdag?
    Ik heb trouwens internet dus kunnen we wat vaker elkaar spreken..
    Hier gaat alles goed en thijs is er!!
    We hebben contact..
    Liefs en dikke kus,
    Thijs & Birgit

• 06 Maart 2007 - 22:12

....:

Wie is of zijn HAPO Kirs............

moi

• 07 Maart 2007 - 12:45

HAPO:

jahaaaaaa.....

• 07 Maart 2007 - 20:00

Birgit:

jullie moeten je site wel een beetje up-to-date houden hoor!

• 07 Maart 2007 - 22:17

Leny:

ja, ik dacht ook.... er zal wel wat nieuws op staan.....misschien wel erg druk............
    veel liefs en dikke kus, mam

• 09 Maart 2007 - 06:59

Tilly En Fred:

Thomas en Kirsten ,
    Wij pap en mam van Annette en Daren willen jullie nog bedanken voor de geweldige steun die ze zeker de laatste weken van jullie hebben gehad.

Verder is het heerlijk om ze weer hier te hebben en weer compleet te zijn.

Wij wensen jullie nog fijne maanden toe,
    Tilly en Fred

• 10 Maart 2007 - 16:10

Birgit:

Helaas begint mijn weekend nu pas.. moest vandaag gewoon werken! was de hele dag alleen in reserverings department dus had 4 uur alles klaar en mocht ik lekker gaan! net boodschappen gedaan en lig nu lui op bed en ga even tv kijken (op pc)!
    Heel veel plezier met nettie en doe haar de groetjes van mij! tot skype!
    Dikke kus

• 11 Maart 2007 - 00:59

Alfons Erwin En Yvon:

Jullie hebben een hele leuke site, maar een beetje vernieuwing is wel nodig!!
    Mooie foto van Martijn staat er op de site zeg....daar is Martijn vast wel blij mee!!
    Groetjes van ons en we skypen binnenkort!!
    Groetjes van ons!!!!

• 13 Maart 2007 - 06:38

Annette:

uhmmmm ik kreeg van de week een berichtje dat ik mijn site moest updaten!!!! maarrreeee... jij mag ook weleens beginnen!!
    Je ligt zeker met je billen op het strand..of ben je aan het werk voor die dwaas. hahahha
    mis julliieeee

kus ons