Allemaal visite - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Allemaal visite - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Allemaal visite

Door: Kirsten & Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

06 Februari 2007 | Aruba, Paradera

Hallo Nederland,

Ooooo de tijd vliegt voorbij. Inmiddels zitten wij hier alweer een half jaar en voor wij er erg in hebben moeten wij alweer naar huis. Maar daar denken wij niet te veel bij na! Ja en wat missen jullie dan het meeste vragen vele mensen aan ons! Nou het klinkt héél raar maar op nummer 1 staat: een warme douche! Voor een lekkere warme douche hebben wij echt héél wat over.
Jullie snappen dus dat wij geen warm water hebben. Nu niet denken dat wij hier héél armoedig leven maar alleen de hotels en de villa's hebben warm water.
Op nummer 2 staat: vers gemaaid gras! Ja dit mist Thomas, blijkbaar vindt hij het erg leuk om gras te maaien. Nou dat komt mooi uit want dan kan hij het gazon, zodra wij weer in Nederland zijn, elke week bijhouden! Verder missen wij eigelijk helemaal niets (natuurlijk wel vrienden en familie).

Oké iets héél anders. Afgelopen vrijdag kwam Marit, een oude vriendin van mij (Kirsten), voor 24 uur naar Aruba. Marit is stewardes vandaar maar 24 uur.
Het was echt super leuk om haar na een lange tijd weer te zien. We zijn 's avonds heerlijk de stad in geweest waar we uren hebben zitten kletsen en hebben de hele zaterdag gevuld met..............kletsen!

En toen was het alweer maandag! Afgelopen maandag zijn Martijn en Ieteke aangekomen. Super gaaf om ze weer te zien en wij moeten zeggen het is maar goed dat ze Aruba bezoeken, want een kleurtje zal ze goed staan! Na het inchecken in het appartement zijn we lekker met zijn vieren uit eten geweest bij MooMba. Tegen elf uur waren we allemaal weer lekker thuis zodat iedereen vroeg onder de lakens kon.

Voordat wij het vergeten willen wij iedereen bedanken voor de super gave pakketjes, kaartjes, lectuur en DVD's die wij de afgelopen dagen hebben ontvangen! Echt super leuk is dat.

Tot snel en de groetjes!

• 06 Februari 2007 - 22:40

Nettie:

Ze moeten echt nog wel bruin worden!!Zijn prachtige foto's begin er nu echt zin aan te krijgen kan haast niet meer wachten

• 07 Februari 2007 - 09:23

Jolanda:

Hallo daar!
    Een half jaar alweer, wat vliegt de tijd toch snel zeg!!!
    Zou nu best wel ff bij jullie daar van de zon willen genieten hoor!
    Heb het smoordruk op het werk en de tijd vliegt..
    Zeg was dat Marit Dijkstra???
    Zo ja, mijn oude buurmeisje :)
    Vanaf 5 maart heb ik thuis weer fatsoenlijk internet en kunnen we skypen enzo :)

dikke kus

• 07 Februari 2007 - 09:53

Hee thomas en kirsten,
    Wat leuk al die visite.. ik moet helaas nog 24 nachtjes wachten!! Heel veel plezier met z'n 4-en en we bellen als ik weer telefoon heb!!
    Dikke kus uit florence..
    ciao birgit

• 07 Februari 2007 - 11:00

Christiane:

Hej Thomas en Kirsten,

Ziet er allemaal nog steeds fantastisch uit!
    Gelukkig dat het allemaal goed met jullie gaat!
    En wat heerlijk om weer bezoek te krijgen! Geniet ervan!

Liefs Christiane

• 07 Februari 2007 - 12:31

HAPO:

Groetjes en veel plezier met je bezoek uit Ned, HAPO

• 07 Februari 2007 - 12:35

Leny:

Altijd weer leuk als er iets nieuws op jullie site staat!!!
    Heel veel plezier met elkaar, geniet ervan!!!
    (mooie foto van de broertjes)
    veel liefs, mam

• 07 Februari 2007 - 18:31

Ale-enCathrien:

Watleuk dat martijn en iteke over zijn de fotos zij ook mooi thomas en kirsten.de groetjes aan jou. fam.

• 08 Februari 2007 - 16:06

Yeti:

HET SNEEUWT

• 08 Februari 2007 - 18:53

Priscil:

Heey,

het is hier zooo koud,ben echt jaloers op jullie.
    Zijn nu druk aant klussen in het huis, over ong. 2 weken willen we wonen.
    Nou,inmiddels sneeuwt het hier buiten.
    Geniet nog maar lekker,
    veel liefs van ons

• 10 Februari 2007 - 16:43

Birgit:

Hee bedankt voor jullie berichtje.. hier alles ok.. vandaag lekker cultureel gedaan in m'n eentje!!! helaas nog geen internetten doordat die vervelende italiaanse huisgenoten de telefoonrekening niet hebben betaald en de telefoon is afgesloten.. daardoor konden ze vandaag mijn internet niet installeren! word pas zaterdag omdat ik de rest van de week moet werken! helaas.. gr. aan m & i!!
    Have fun..
    dikke kus birgit..

roos komt 11 april bij mij!!
    wanneer komen jullie??

• 10 Februari 2007 - 16:46

Birgit:

leuke foto's van de broertjes.. maar je moet net voordat ze weggaan maar weer 1 maken... nu is het net duo-panotti!!

• 10 Februari 2007 - 23:00

Peter:

Leuke site.
    Geef maar een Martijn door dat hij woensdagavond aan de broek krijgt.

• 13 Februari 2007 - 02:20

Ons Drie:

Lieve Kirsten Thomas en familie..we wensen jullie heel veel stertke.
    met denken aan jullie..
    doe rustig aan.
    (en probeer ook nog een beetje te genieten van elkaar en het heerlijke hollandse weer!)brrrr
    Sterkte voor jullie allemaal!

dikke kus
    Daren Annette en Jaimy

• 16 Februari 2007 - 13:34

Annette:

Hey schatjes.. hoe is het met jullie?
    Gaat het allemaal een beetje?
    Geniet er lekker van..
    Voor ons is het de laatste vrijdag op arubaanse grond (rots)..
    Tot snel!
    Kus van mij!

• 23 Februari 2007 - 16:50

Hoi Schatjes:

We zijn helemaal goed aangekomen en het is hier weer heerlijk om in Nederland te zijn.Het welkom was echt super!!!
    En ja mien kippenvel heeft het echt koud hier..
    Vind het wel raar dat jullie daar helemaal zitten!!!en mis jullie toch wel.

KUs