Slang bij de buren! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Slang bij de buren! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Slang bij de buren!

Door: Kirsten & Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

22 Januari 2007 | Aruba, Paradera

Goedemiddag allemaal,

Wij zijn sinds een uurtje allebei vrij van ons werk en zitten lekker binnen voor de televisie "Wie is de Mol" te kijken, met de laptop op schoot. Dus alle tijd om jullie weer even op de hoogte te stellen van onze belevenissen.

Vorige week zaterdag had Angela mij meegevraagt om naar een 'CreaBea' ochtend te gaan waar wij een dienblad zouden maken. Nou een hartstikke leuk idee! Het was ook super leuk, al hadden wij gedacht een kant-en- klaar dienblad te krijgen, die wij naar onze eigen smaak mochten kleuren. Nou naar onze eigen smaak was geen probleem, maar er was geen kant-en-klaar dienblad. Dus moesten wij zelf aan de slag met hamer, schroeven, schuurpapier etc. Naar uren zwoegen was het dienblad eindelijk klaar en is nu klaar voor de verkoop!

Afgelopen zaterdag zijn wij met zijn tweetjes naar de Noord-kust geweest. De zee is hier zo mooi en ruw. Na twee uurtjes uitwaaien zijn we naar huis gegaan waar we niets anders hebben gedaan dan relaxen.
De volgende dag moesten wij zéér vroeg opstaan want Thomas had samen met Daren zijn laatste duikles en ik had gezellig met Annette afgesproken op het strand. Dus lag ik om negen uur 's morgens samen met Annette en Jaimy op het strand van MooMba. Tegen twaalf uur kwamen Thomas en Daren weer terug en konden wij ons klaar maken voor een Housewarmingsparty van Bas & Roos.
Na het feestje even de oogjes dicht gehad, want de zon kan soms heel vermoeiend zijn.

Na het eten gezellig samen afgewassen (nou ja zo gezellig is dat niet) en toen kwam buurman 'Dennis'!!!!!!! Thomasssssssssssssssssss schiet op een baby Boa vreet een Hagedis op! Whaaaaaattttttt. Wij als echte Japanners direct het fototoestel in de aanslag en hup naar buurman Dennis. Bah echt ranzig om te zien, maar ja zo is de natuur. Al was deze Boa zeer klein, er zijn toch ook Papa en Mama Boa's!! Dus je snapt het al eenmaal thuis, moest Thomas het hele huis doorzoeken voor eventuele enge beestjes.

Inmiddels is "Wie is de Mol" afgelopen en maken wij ons klaar voor Studio Sport. Vandaar dat wij er mee stoppen.

De groetjes van ons en tot de volgende keer....

  • 22 Januari 2007 - 22:05

    Oma!!!!!!:

    Je weet toch wel dat ze handig zijn? En dat ze veel kunnen zo als ze dat zelf zeggen.

  • 22 Januari 2007 - 22:14

    Leny:

    Ik zie toch liever jullie op de foto dan die baby-boa die een hagedisje oppeuzelt!
    Trouwens Kirs, wat een mooi dienblad, echt zeer crea hoor......weet er wel een plekje voor.
    Dikke kus, mam

  • 22 Januari 2007 - 23:24

    Annette:

    NEEEJJJJ een slang???????? die heb ik zelfs hier nog niet gehad terwijl ik toch al een hele dierentuin op visite heb gehad.
    Als ik dit zie dan ben ik toch best wel blij dat ik naar huis ga!!
    maar ik ga jullie VRE-SE-LIJK missen!!!!!!!!
    was gezellig he zondag.??
    dikke kus

    Annette

  • 23 Januari 2007 - 08:20

    Tiger Woods:

    hallo kirsten bedankt voor de kaart en oja ik zoek nog een sponser voor de schade

  • 23 Januari 2007 - 10:25

    Meesterlijke Jack:

    JOW!!!!!!
    daar ben ik dan na jaar en dag op google thomas en kirsten te hebben ingetoetst dacht ik; ik dacht probeer het eens anders. dus ik toets thomasenkirsten.waarbenjij.nu . en ja hoor, daar zijn jullie al. maar goed ik zie dat jullie het leuk hebben daar dat is mooi. ik hier ook. oh ja als jullie me live willen spreken voeg me dan even toe aan jullie msn aub. want dat vind ik ook leuk.
    j_lawerman@hotmail.com

    sprechen sie spater mein liebchens

  • 23 Januari 2007 - 10:34

    Bodil:

    Hai,
    Over een maand gaan een studiegenootje en ik voor ons masteronderzoek criminologie naar Aruba. Nu zijn we hard op zoek naar huisvesting alleen alles is vrij lastig te regelen via internet. Daarom dachten we dat mensen die daar nu al zitten misschien wat ideeen hebben over hoe en waar we huisvesting op t eiland kunnen vinden. Heb jij misschien tips? Zou er echt super blij mee zijn en alle suggesties zijn welkom. Alvast hel erg bedankt! Groet, Bodil van den Berge, bodil_nr1@hotmail.com

  • 24 Januari 2007 - 14:58

    Martijn En Ieteke:

    zo, zo, dat ziet er goed uit Thomas! Dat kan ons nog wel eens heel goed van pas komen....
    Bedankt voor jullie lieve kaartje!!
    Nog maar 12 nachtjes en dan zijn we er al...

    Kus ons

  • 24 Januari 2007 - 20:53

    Monique:

    nou kirsten dat dienblad is wel heel goed gelukt ik wist niet dat je zo crea was

  • 26 Januari 2007 - 07:21

    Karin:

    Hey Kirsten,

    het is toch iedere keer weer leuk om jullie verhaaltjes te lezen!
    Wil je straks nog wel terug naar NL? ;-)

    Alvast een fijn weekend met z'n 2tjes en we hyven wel weer eens.

    Groetjes,
    Karin
    (p.s. maak nog wat meer van die dienbladen..kan je straks ook in Wolvega een winkeltje beginnen...ziet er goed uit)

  • 26 Januari 2007 - 10:59

    Birry:

    hee, zo jullie hebben wel een lui leventje daar. en ik zit in het koude florence hard te werken!!
    Veel plezier en we bellen het weekend even oke??

    Kus birry

  • 27 Januari 2007 - 18:22

    Herwich:

    Jullie hadden een stukje naar VV De Blesse gemaild,hetgeen in de Rood Witter terecht is gekomen.Via de site toch maar eens gekeken, alles nog lang niet gelezen en gezien, maar jullie vermaken je prima zo te zien groeten uit De Blesse

  • 29 Januari 2007 - 12:33

    Martin En Marjan:

    Net terug van de wintersport, zie ik deze foto's van het strand en denk ik wat doe ik in godsnaam op een piste met -20 graden als je er ook lekker voor op het strand kunt liggen. Mooi man, kalmpies an en genietse

  • 31 Januari 2007 - 09:47

    Barry,Fred.& Esmée:

    zou toch niet zo lekker slapen met zo'n baby boa in de buurt. Maar ja je moet er wat voor over hebben om nu 32 graden te hebben.

  • 01 Februari 2007 - 10:40

    Bron AD :

    Vissersboot Curaçao geraakt door kogels mariniers

    WILLEMSTAD - De boot van twee Curaçaose vissers is dinsdag geraakt door kogels van het Nederlandse korps mariniers. De mariniers hielden een schietoefening op een speciaal schietterrein, dat grenst aan zee. Dat heeft een woordvoerder van de marine donderdag laten weten.
    Eerder werd gemeld dat de vissers zouden zijn beschoten, maar dat blijkt niet het geval. Overigens raakte er niemand gewond. De mitrailleurkogels richtten wel schade aan aan het bootje van de twee lokale vissers. De oefening werd gehouden door de 31e infanteriecompagnie van het korps mariniers.
    De koninklijke marechaussee is een onderzoek naar het schietincident begonnen. Volgens een woordvoerder van de marine is het gebruikelijk dat vissers worden gewaarschuwd als er een oefening wordt gehouden.
    De marine liet donderdag in het Antilliaans Dagblad weten het incident hoog op te nemen en zeer te betreuren. Het is nog onduidelijk wat er is misgegaan.

    Thomas niet toch???

  • 01 Februari 2007 - 10:40

    Theo:

    Kwam bovenstaand bericht tegen, thomas was niet op oefening toevallig?

  • 01 Februari 2007 - 17:59

    Ome Henk & Tante TYm:

    eindelijk een berichje van ons. We lezen alles wat jullie beleven en horen de rest via Lean. We hebben wel door dat jullie het ontzettend naar de zin hebben op Aruba. grapje van Ome Henk: wanneer gaan jullie naar de wintersport? haha.

    Groeten, Henk & Ymie

  • 03 Februari 2007 - 19:44

    Cafe T Steckie:

    het gaat wel goed met jullie zo te zien we kijken elke keer hoe het met jullie gaat geniet er mar lekker van jullie krijgen van iedereen de groeten johan trees bas en debbie

  • 04 Februari 2007 - 15:33

    Birgit:

    Hee thomas en kirsten,
    Beter dat thomas niet naar Suriname hoeft.. is ook helemaal niet goed hard werken. je moet even vragen of ze ook werk in florence hebben!! kun je gezellig bij mij langskomen.. Veel plezier met M & I!! Dikke kus.. birry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Thomas & Kirsten

ARUBA

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 75199

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 07 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: