Hier een berichtje van 2 luie Arubanen! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Hier een berichtje van 2 luie Arubanen! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Hier een berichtje van 2 luie Arubanen!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

11 Januari 2007 | Aruba, Paradera

Kon ta Bai lieve mensen!

Zo hier weer een berichtje van ons. Inmiddels is onze visite weer terug naar Nederland en hebben wij onze tijd nuttig besteed 'relaxen'! De laatste dagen hebben wij niets nuttigs gedaan, nou ja af en toe werken maar verder alleen maar slapen, slapen, slapen en nog eens slapen. Vijf weken visite is toch wel vermoeiend. Niet negatief hoor maar je scheurt wat vaker het eiland over, gaat vaker uiteten, gaat later naar bed, drinkt ietsje vaker een alcoholische versnappering etc.

Maar toch nog even een kort updeetje van ons laatste dagen samen met Daniël en Carien. Donderdags hebben wij heerlijk gegeten bij Salt & Pepper (good food in a relaxing atmosphere), na het eten kwamen wij heel spontaan terecht in de "Sopranos Piano bar" waar pianist Frankie ons vermaakte. Na nog geen tien minuten waren wij allemaal in feeststemming en dat werd alleen maar beter toen Carien bedacht om Tequila (gold) te gaan drinken! Tegen 01.00 uur was het de hoogste tijd om naar huis te gaan, want de mannen hadden last van een akelige HIK die maar niet verdween. Eenmaal thuis nog een afzakkertje genomen en zijn allemaal heerlijk in slaap gevallen.

Vrijdag stond in het teken van relaxen, geen idee wat wij deze dag hebben uitgespookt. Wat ons wel is bijgebleven is dat Daniël en Carien ons trakteerden op een avondje "Flying Fishbone". Dit was echt super lekker en zo hadden wij allemaal een goed gevulde maag! Zelfs Carien had lekker gegeten, want als vegatarier heb je het slecht op Aruba: pasta, pasta, pasta en nog meer pasta!!!! Dat wij allemaal goed hadden gegeten kwam goed van pas, want op de agenda stond de FullMoon party (pink)!
Tegen twaalf uur vertrokken wij (inclusief Jeff) met zijn allen naar Havana's waar het maandelijkse feest wordt gehouden. Het was er gezellig druk en de alcohol vloeide weer als van ouds, maar tegen drieën toch vertrokken richting huis, want ik (Kirsten) had een afspraak gemaakt voor de volgende ochtend om tien uur (ai ai ai ai)........
Eenmaal thuis dachten wij heerlijk te gaan slapen, maar helaas de honden van de buren gunden ons geen rust dus we waren allemaal al weer vroeg van de partij.

Zaterdags had ik afgesproken met mijn oud-collega's van Batavus. Was echt super gezellig. Na mijn uitstapje naar het strand gegaan. Het was een kort bezoekje want ik was er helemaal klaar mee: weinig slaap en misschien iets te veel alcohol gedronken de avond ervoor.
's Avonds heerlijk gegeten bij "Que pasa" en na het eten naar de airport gereden want de vakantie zat er op voor onze visite. Na het uitzwaaien naar huis gereden en met onze parkbewoners een afzakkertje gedronken zodat wij zeker lekker konden slapen.

Verder niet veel gedaan!! Helaas zit Thomas zijn vakantie er alweer bijna op en begint het echte leven weer. Over ruim drie weken vertrekt Thomas voor 5 á 6 weken naar Suriname maar over de data van vertrek is nog niet veel duidelijkheid en dat is wel vervelend. Eerst zou hij 11 februari vertrekken en toen werd het 6 februari en nu waarschijnlijk nog eerder. Maar ja zolang nog niets zeker is................

Dit was het dan weer voor nu! Inmiddels is het alweer half twaalf dus tijd om te gaan slapen, want morgen weer vroeg op.

Groetjes van ons
Thomas & Kirsten

• 11 Januari 2007 - 09:45

Leny:

leuk om weer wat van jullie te lezen....enne.....het leven is wel zwaar op Aruba, toch???
    veel liefs, mam

• 11 Januari 2007 - 18:23

Dennis:

hee thomas en kirsten,alles goed met jullie.dus drukke weken gehad haha.maar leuk verhaaltje hoor.ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar ,beetje laat.maat beter laat dan nooit toch?.thomas kom je volgend seizoen weer te voetballen ?we missen je wel op die vertrouwde nummer 3 positie haha.maar komt vast goed .doe jullie kalm aan en veel plezier nog verder.groeten dennis

• 11 Januari 2007 - 21:36

Brown Eye Girl:

toch even op de site zetten he.. wacht maar jonge ik krijg je nog wel

vriendelijke groet Van Morrison

• 12 Januari 2007 - 15:42

Appie En Wiepie:

Hallo die Thomas en Kirsten, Hebben jullie site ontdekt.Heel er leuk met prachtige foto's.Fijn te horen dat jullie het prima naar de zin hebben en je geen moment vervelen!! We wensen jullie nog het allerbeste voor 2007 toe, en geniet nog maar lekker daarginds. Groetjes Appie en Wiepie

• 13 Januari 2007 - 11:58

Theo & Miranda:

Leuk te horen dat het allemaal prima gaat daar op Aruba...
    Heerlijke luie dagen horen er ook bij op het leven op Aruba!

• 13 Januari 2007 - 11:59

Theo & Miranda:

Leuk te horen dat het allemaal prima gaat daar op Aruba...
    Heerlijke luie dagen horen er ook bij op het leven op Aruba!

• 14 Januari 2007 - 15:56

Birgit:

Hee thomas en kirsten..
    pff wat hebben we het zwaar he? blij om te lezen dat het goed met jullie gaat.. pas goed op elkaar en hopelijk kunnen we vrijdag skype-n en even goed bijkletsen!! Liefs en dikke kus, Birgit

• 15 Januari 2007 - 17:51

Rosan:

Hoi Kis en Thom,
    lang niet gesproken maar blijkbaar gaat het heel goed met jullie. Spreek jullie snel via mail, telefoon o.i.d.
    Liefs

• 21 Januari 2007 - 19:14

Leny:

soms zou ik zo wel eventjes bij jullie binnen willen stappen......en helemaal met dat pet-weer hier!
    een dikke kus uit het storm-en regenachtige wolvega, mam

• 21 Januari 2007 - 19:15

Leny:

trouwens goed hé, van de auto.....

• 22 Januari 2007 - 18:16

Topverkoper: