happy new year!!! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu happy new year!!! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

happy new year!!!

Door: Thomas!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

03 Januari 2007 | Aruba, Paradera

Hallo beste lezers!

Als eerste willen wij iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen.

Zo het zit er weer op! De feestdagen zijn voorbij en dat is maar goed ook want, die gaan je zeker niet in de 'kouwe' zwembroek zitten.
21 december was mijn laatste werkdag en sindsdien ben ik voor 3 weken met winterverlof.
Na een paar dagen lekker ontspannen, stond er een "kerstzaal voetbaltoernooi" op het programma.
Nee dit is geen toernooi zoals wij dat in Nederland kennen, maar meer een voetbalveldje van steen daar staan dan 2 teams tegen over elkaar, waarvan het niveau niet echt hoog te noemen is.
Het toernooi was heel gezellig en één voordeel je kon rustig bier drinken tussen de wedstrijden door en dat geeft een hele andere demensie aan het voetbal moet ik zeggen.

De beide kerstdagen waren eigenlijks net als vanouds want dit keer was het Kirsten haar beurt om weer eens te werken met kerst.
Maar dat mocht de pret niet drukken dus zijn we met de vrienden van het eiland en Daniel en carien uit eten geweest op Moomba beach.
2e kerstdag was ook heel speciaal, geen sneeuw en tempraturen onder het vriespunt maar gewoon 30 graden en een fel brandend zonnetje met als kerst diner een pizza gehaald bij de plaatselijke Pizzahut.

Vrijdag 29 december werd Daren(vriend/collega) 30 jaar en dit moest natuurlijk gevierd worden.
'S ochtends afgesproken samen met Daniël en 2 andere collega's bij het quat verhuur- bedrijf want we gingen scheuren over het eiland.
Daarna zijn we naar Daren en Annette gereden om Daren op te halen voor zijn kado wat hij kreeg van alle vrienden een duik cursus "Padi open water".
En om dat ik ook mijn duikbrevet wil halen heb ik besloten om de duik in het diepe te wagen, en ik moet zeggen het was super!!!
In het begin had ik veel last van druk op mijn oren maar na een tijdje kreeg ik het ook aardig onder de knie.
Toen de duikles erop zat naar Annette gereden voor een heerlijke lunch die heel snel genuttigd werd want we konden niet wachten(net kinderen) om op de quads te springen.
Na het hele eiland te hebben gesloopd hadden we als klap op de vuurpijl(en) 's avonds nog een gezellig samen zijn onder het genot van een hapje en een drankje.
Een super geslaagde dag.

Jahaaa en toen was het alweer 31 december oudjaarsdag.
Overdag lekker op het strand gelegen en 's avonds eerst bij vrienden een klein drankje gedaan en om 23:00 naar de "lighthouse" gereden.
vanaf dit punt kun je het hele eiland overzien en hier hebben met de vrienden 2006 uit gezeten, heel speciaal!!!
Later op de avond naar de "Paddock" geweest en hier hebben we nog even de puntjes op de "I" gezet.

Natuurlijk nog veel meer beleeft maar ik hou het voor gezien!

Groetjes en tot later.......

Kirsten & Thomas

  • 03 Januari 2007 - 16:20

    Birgit:

    HAPPY NEW YEAR!!
    bedankt voor jullie berichtje op mijn site.. we bellen morgen!
    liefs en kus,
    birgit & thijs

  • 03 Januari 2007 - 17:40

    Theo En Miranda:

    Jullie ook een gelukkig nieuwjaar vanuit meppel!!!
    xxx

  • 03 Januari 2007 - 17:51

    Rein En Kelly:

    Gelukkig nieuwjaar!!!

  • 03 Januari 2007 - 18:55

    Priscilla & Marco:

    Hey,

    wij wensen jullie een super 2007!

    Veel liefs van ons

  • 04 Januari 2007 - 10:57

    Martijn En Ieteke:

    Voor jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar!!

    dikke kus en tot februari!

  • 04 Januari 2007 - 22:50

    Birgit:

    Dag lieve Thomas en Kirsten,

    Lief dat jullie net nog even belden.. bij deze mijn laatste berichtje van uit Nederland!
    iedereen ligt nu lekker op bed en ik zit nog even beneden!!

    We houden elkaar op de hoogte en tot in Juli want dan komen we zeker langs..

    Liefs uit het koude wolvega..

    Dikke kus,
    Birgit en Thijs

  • 05 Januari 2007 - 18:46

    Ruben Daniël En Thea:

    daniel

    bedankt voor de kaart en alsnog een gelukkig nieuwjaar!!!
    nog veel plezier en tot september!!



    ruben

    bedankt voor het kaartje
    als ik het zo lees hebben jullie het daar wel naar je zin.
    een gelukkig nieuwjaar!!!
    en nog veel plezier.


    thea

    Hoi, we hebben net jullie foto's bekeken en ik ben stinkend jaloers op jullie. Als ik genoeg geld zou hebben, konden jullie ons daar ook nog verwachten, maar je moet dromen blijven houden toch?
    Ik wens jullie een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar toe..

    Groetjes van ons drieën..





  • 06 Januari 2007 - 10:06

    Kim Und Menno:

    HAPPY NEW YEAR!!
    en de beste wensen!!

  • 06 Januari 2007 - 10:49

    Jannie:

    Even alles weer bij gelezen en bekenen ziet er geweldig uit. Natuurlijk ook van ons nog de beste wensen voor 2007,zo te zien gaat dat wel lukken. Groeten Chris en Jannie

  • 06 Januari 2007 - 11:29

    Leny:

    jullie vallen van het ene leuke in het andere......
    helemaal super!
    Nu nog even genieten met z'n viertjes en dan vangt het gewone leven weer aan....of wat is "gewoon"???
    (op Aruba is niets gewoon, toch?)
    heel veel liefs, mam

  • 07 Januari 2007 - 09:53

    Dirk En Klaske:

    hallo daar!
    Vanuit Kuinre een gelukkig nieuwjaar!! dat zal vast wel lukken zo te lezen en te zien!! nog bedankt voor de leuke kaart!
    Groetjes dirk en klaske

  • 07 Januari 2007 - 17:06

    Birgit:

    Hee thomas en kirsten,
    hoe is het daar_ hier wel ok.. heb thuis nog geen internet dus zit nu in cafe en dacht moet jullie even bedanken voor de lieve berichtjes en smsje!!
    Liefs en dikke kus,
    bir

  • 10 Januari 2007 - 17:39

    Rosan :

    Zeg....Luie Arubanen, wordt het niet eens tijd om ons even op de hoogte te houden van alles......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Thomas & Kirsten

ARUBA

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 75197

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 07 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: