Er komt visite - vistie, wat zullen we genieten... - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Er komt visite - vistie, wat zullen we genieten... - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Er komt visite - vistie, wat zullen we genieten...

Door: Thomas & Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

23 December 2006 | Aruba, Paradera

Yoehoe lieve mensen,

En onze volgende visite is gearriveerd! Afgelopen zaterdag kwamen Daniël en Carien aan terwijl wij dachten dat ze pas zondag zouden komen. Het is maar goed dat wij gebeld werden door het thuisfront anders hadden wij nooooooit op de airport gestaan! Maar inmiddels zijn ze al behoorlijk bekend met het eiland (haha). Het is maar goed dat navigatie Carien is mee gekomen, want anders zagen wij ze volgens mij nooit! Daniël zijn richtings gevoel laat het hier een beetje afweten........

Vrijdagavond zijn wij weeeeer wezen eten in de stad. Dit keer was Plaza aan de beurt en het was super gezellig en lekker. Na het eten was het tijd om de Paddock onveilig te maken. Helaas was het er behoorlijk rustig dus zijn we maar even gek wezen doen in het Casino. Tegen twee uur waren wij allemaal uitgeput en zijn wij lekker naar huis gereden, terwijl de auto het wederom weer eens eventjes liet afweten. Maar goed we zijn thuis gekomen.

Zaterdag heeft Thomas een zaalvoetbaltournooi (wordt gewoon buiten gehouden op een tennisbaan) en natuurlijk moeten wij daar eventjes naar toe om te kijken. Daarna stappen in Oranjestad en dan begint het drukke leven weer, want de kerstdagen staan voor de deur dus dat betekent voor mij (kirsten) gezellig alle dagen werken. Ach het is niet anders en het scheelt ook wel weer hoef ik mij niet uit te sloven in de keuken, want ben helaas geen keukenprinses.

Lieve mensen tot snel en hele fijne dagen.

Thomas & Kirsten

• 24 December 2006 - 11:53

Kim:

Heel veel plezier!!
    Prettige kerstdagen en al vast een heel gelukkig nieuwjaar!

Groetjes Menno en Kim.

• 24 December 2006 - 15:30

Leny:

fijne kerstdagen met elkaar..... en wens jullie met z'n vieren net zoveel plezier als wij met elkaar gehad hebben.
    veel liefs en dikke kus,
    mam

• 24 December 2006 - 15:31

Leny:

... mis jullie toch wel een beetje, en helemaal met de kerst!!!

• 24 December 2006 - 15:39

Priscil:

Hele fijne feestdagen he!
    Wel apart dat jullie kerst vieren met 30 graden,haha

Veel liefs Priscilla & Marco

• 24 December 2006 - 18:24

Mama Van Annette :

HE kIRSTEN EN THOMAS, HELE FIJNE FEESTDAGEN EN EEN GEZOND 2007. IN MAART ZIEN WE ELKAAR WEER.

OPA EN OMA VAN JAIMY

• 24 December 2006 - 20:36

,Maxime,:

,Hee Kirsten &_ Thomas Een hele fijne kerst en vooral een heel gelukkig jaar! Liefs Maxime,

• 24 December 2006 - 20:41

Jop:

hoe is het daar in aroeba een gulukig niewjaar en naartuurlik nog een pretig kerst

• 24 December 2006 - 20:42

Jop :

ik ben feest vergeeten

• 24 December 2006 - 22:17

Hetty:

kirsten en thomas fijne kerstdagen en niet al te bruin worden dat is niet eerlijk tegen over mij!
    los ballos hetty

• 25 December 2006 - 11:35

Opa En Oma Siemonsma:

fijne kerstdagen en veel liefs voor de dagen die volgen! bedankt voor de prachtige kaart!!!
    liefs opa en oma s.

• 25 December 2006 - 14:21

Birgit:

MERRY X-MAS!!!!!

• 25 December 2006 - 14:37

Caya En Rosan:

bedankt dat je me hebt gebelt op mijn verjaardagik ben nu bij jullie tuis kerstvieren en ik logeer hier oome FRITS snurkt nog al zij rosan

• 25 December 2006 - 18:18

Marcel:

he thomas en kirsten fijne dagen en een gelukkig niewjaar

gr marcel

• 25 December 2006 - 18:19

Jolanda:

Hey Kirsten & Thomas, aangezien ik geen idee heb wat jullie adres heb doen we het via de mail :)
    Hele fijne kerstdagen en een supergoed 2007!!!
    Lekker hoor kerst in de zon!
    Jullie zijn ook zo lekker bruin...

Dikke kus

Heel veel plezier..

Groet vanuit het prachtige Oldemarkt

• 01 Januari 2007 - 00:37

Barry,fred.&Esmée:

Veel geluk, liefde en plezier voor 2007 toegewenst van ons!!!!!
    liefs barry, frederike en esmée

• 01 Januari 2007 - 12:29

Leny:

wensen jullie een fatastisch nieuwjaar!!!!!!!!!!
    veel liefs pap en mam

• 01 Januari 2007 - 16:27

Birgit:

Gelukkig nieuwjaar.. helaas namen jullie vannacht niet op!! xxx

• 01 Januari 2007 - 17:36

Donny En Danielle:

lieve Thomas en Kirsten,
    wij wensen jullie een heel gelukkig maar vooral liefdevol 2007!!
    bedankt nog voor jullie kerstkaart. zo te zien genieten jullie er nog volop van, hebben jullie daar al een karaoke- bar gevonden? groetjes van donny en daan x x x x

• 04 Januari 2007 - 14:23

Jacky:

Hallo luitjes bedankt voor jullie kaart heel mooi nog veel plezier daar we roken gauw weer een sigaretje