We zijn weer met zijn tweetjes! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu We zijn weer met zijn tweetjes! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

We zijn weer met zijn tweetjes!

Door: Thomas & Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

15 December 2006 | Aruba, Paradera

Ola Nederland,

En wij zijn weer met zijn tweetjes! De tijd is echt voorbij gevlogen en onze vistie is alweer in Nederland. Wat gaat het toch allemaal snel. Maar we kunnen terug kijken op twaalf gezellige dagen, waarin we heel wat gelachen en beleeft hebben.

Vandaar een kort updeetje:
vorige week vrijdag zijn de mannen wezen vissen. En de vangst van schaars, maar ja het zijn ook geen professionals.
's avonds hebben wij heerlijk gegeten bij de Flying Fishbone en dat was super speciaal. Mijn moeder werd verkozen als koningin van de wijnproeverij en dat was te merken (grapje mam)! Na het eten waren we toe aan iets actiefs en zijn we gezellig gaan pokeren met zijn allen. Het ging er behoorlijk om weg maar gelukkig zijn er nog net geen slachtoffers gevallen.
De overige dagen hebben wij heerijk doorgebracht op het strand en dat is iedereen aan te zien. Er zijn dus drie halfbloedjes geland en één negerin!

Dit weekend staat in het teken van uitslapen en relaxen. Want we zijn behoorlijk lui, waar het precies van komt geen idee!

Dit was een zeer kort updeetje, maar helaas zit er niet meer in. De koek is op!

Voor iedereen fijne feestdagen!!!!!

Veel liefs van ons.

• 15 December 2006 - 22:26

Birgit:

Pff.. komen ze thuis gaan ze meteen slapen! dus tot nu toe is het nog lekker rustig.. veel plezier en bedankt voor jullie lieve kado'tje vindt hem helemaal gewldig!! xxx

• 16 December 2006 - 13:05

Ieteke:

Leuk om te lezen dat het gezellig was. Kwam net Daniël nog tegen in de supermarkt, dus zo heel lang zijn jullie niet meer met z'n tweetjes!
    Veel plezier en vooral hele fijne feestdagen!!
    kus

• 16 December 2006 - 18:38

Menno:

Zo, grotere vissen daar dan in de Linde hier :D
    En ik zal jullie wel een koek sturen, ik had en namelijk twee in mkijn kerstpakket ;)

Groetjes.

• 18 December 2006 - 01:26

Annette:

of toch met zijn vieren.. en ineens een dag eerder dan je denkt.. staat er weer visite voor je neus.
    Nou toch heerlijk!!!! ik over 6 weken weer..
    geniet er maar lekker van.. en wij halen het echt wel weer in lieverd..

dikke kus

www.birgitboersma.waarbenjij.nu

• 20 December 2006 - 12:44

Balle:

hai kirs en thomas!

zo te lezen en te zien vermaken jullie je daar prima!
    wil jullie alvast hele fijna kerstdagen wensen!.. ( in dat lekkere klimaatje daar.. grrr..)

Kus Chantal ( die van Biersma)

• 21 December 2006 - 09:53

Rosan:

He kis en thomas, heel veel plezier met Daniel en Carien! We bellen snel even, liefs

• 22 December 2006 - 20:01

Annemiek En Jurgen:

Hallootjes,

Heel veel plezier op het zonovergoten en prachtige Aruba.
    Fijne feestdagen toegewenst
    Groetjes aan Carien en Daniel
    groet AnnEmIEk en jUrgEn

• 23 December 2006 - 11:20

Erik:

He Thomasso en Kirsten bedankt voor jullie kaart! Alles nog goed daar zo te zien. Willen jullie ooit nog wel terug naar Hollando? Goeie dagen en alvast een goed 2007. Gr Erik en Jacobje

ps.: e-mailadres is e.dijkstra@mpf-pharma.nl

• 23 December 2006 - 12:57

Berno:

Hey thomas en kirsten!

Hoe is ie daar? Bij deze wens ik jullie hele fijne feestdagen!

Ciao ciao
    Berno

• 23 December 2006 - 17:04

Rosan :

Ik moest nog even van mijn moeder zeggen dat zij hier niets van af weet. Ze staat niet graag in de schijnwerpers......

• 23 December 2006 - 19:08

Ale En Cathrien.:

wensen jullie fijne kerstdagen toe en een gelukkignieuwjaar groetjes

• 23 December 2006 - 19:15

Ale En Cathrien.:

wensen jullie fijne kerstdagen toe en een gelukkignieuwjaar groetjes

• 24 December 2006 - 20:33

Jop:

hallo hoe is het ,is die ene er ook bij,je weet wel je vriend.aroeba is het daar leuk? ligt er ook sneeuw? hier wel.pretigen kerst.groetjes jop