Beatrix - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Beatrix - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Beatrix

Door: Thomas & Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

10 November 2006 | Aruba, Paradera

Ayó Nederland,

Deze week stond voor ons allebei in het teken van onze lieve koningin Beatrix! Jahaa allebei mochten wij werken voor Bea en dat is natuurlijk wel heel erg speciaal. Maandag was het dan eindelijk zover na een heel weekend oefenen was Thomas klaar om de koningin met al zijn collega's te ontvangen op het vliegveld van Aruba. En ja hoor, de fans stonden natuurlijk al vroeg op de airport want de koningin zien is toch stiekem wel heel speciaal, maar nog specialer is het om de mannen in een wit pak te zien.
Tegen tienen was het dan zover, Thomas en zijn collega's kwamen onder een mooi riedeltje aan gemacheerd en dat was wel effe een momentje van kippevel! Zo gaaf honderd man dat zich allemaal het zelfde voortbeweegd en dan ook nog allemaal in het zelfde tenu. Betreft de kleding van de mannen kan het allemaal wel ietsje beter/netter. De een heeft de pijpen veel te kort en de ander natuurlijk veelte lang. Maar goed daar let Bea natuurlijk niet op. De hele happening duurde ongeveer een half uur en volgens mij was dat lang genoeg, want vol in de zon staan daar wordt niemand vrolijk van.

Dinsdag was het dan eindelijk mijn beurt. Sinds een weekje heb ik een baan in de Horeca. Het bedrijf heet Scandals en is een kroeg/restaurant en ziet er super gaaf uit. Omdat Scandals vooral wordt bezocht door zakenlui hadden zij de opdracht gekregen om voor de koningin het ontbijt te verzorgen in de Centrale bank van Aruba (hier werd ook de eerste Arubaanse munt geslagen). 8.30 uur was het dan zover en wij traden met 5 vrouwen aan voor de catering. Keurig gehuld in een zwarte klassieke rok, witte blouse en natuurlijk witte handschoenen aan want dat hoort erbij als de koningin op visite komt. Marieke mijn collega was gescreend om de koningin te bedienen betreft drankjes en ik onverwachts voor de hapjes. Leuk hé! Maar helaas ze nam alleen een drankje en geen hapje want het liep wederom allemaal uit. Nu is het niet zo dat je vraagt wat ze wil drinken hoor, het wordt allemaal via via ingefluisterd en dan kom je keurig aanzetten met je dienblad. Maar goed geen koingin die een hapje nam maar gelukkig was het ministerie wel aanwezig en die genoten volop.

Na het werken en elkaar weinig zien hadden wij dinsdagavond maar besloten om ergens iets lekkers te gaan eten en wat denk je: komen we Bea weer tegen. En of je het geloofd of niet ze herkende ons direct en begon heel enthousiast te zwaaien (verder was er niemand aanwezig hoor). Dus vanaf nu zijn wij Fan van Bea.

Iets heel anders. Thomas begint nu een echte wereldreiziger te worden, want is de afgelopen dagen op Curacau en Bonaire geweest. Het was geen lang bezoek, alleen even ceremonieel staan voor Bea! Maar toch het wordt nog wat met hem, nu hopen dat hij het reizen en op vakantie gaan leuk gaat vinden.

Vandaag heeft Thomas een zaalvoetbal toernooi. Hier worden een stuk of 10 kandidaten geselecteerd die over twee weken naar Curacau gaan voor officiele wedstrijden. Helaas weet ik niet precies hoe en wat maar hoop voor hem dat het wat wordt al zijn er natuurlijk 100 mannen die graag heen willen. Maar goed hij voetbalt bij de Blesse en dat moet toch voldoende zijn....

Oké dit was het dan weer voor vandaag. Voordat ik het vergeet: Martin, Marjan en Dennis (Brandsma) willen jullie even je e-mail adres achter laten.......??????

De groetjes van ons.

• 10 November 2006 - 18:15

Theo & Miranda:

Schitterende foto van jullie samen!

• 10 November 2006 - 18:29

Eugenie:

Hallo Thomas en Kirsten,

Ook in Breda volgen wij jullie belevenissen. Leuk om zo op de hoogte te blijven.Wij wensen jullie een fijne tijd toe in het zonnige Aruba. Groetjes van ons allen.

• 10 November 2006 - 19:40

Priscil:

Bon Dia!

Wederom geweldige foto's van jullie!
    En leuk dat jullie Bea live hebben gezien!
    Ja, we zijn druk bezig he met de inrichting van ons huis.
    Ik moet zeggen, het is niet zo makkelijk.
    Vind zo veel mooi en als ik dat weer combineer wordt het lelijk,maar ik zorg er wel voor dat als je terug bent het er piekfijn uitziet!
    Oh ja, wat was dat voor eng beestje op die laatste foto? (vraagt Marco)
    Nou, wij gaan nu het weekend in!!!
    Jullie ook fijn weekend saampjes,

Liefs Priscil

• 11 November 2006 - 11:18

Erik:

Staat je goed dat witte pakkie Doorn!!! Netjes hoor!! Dat voetbaltoernooi was een makkie zeker? Rustig an de groeten.

Erik en Jacobje

• 11 November 2006 - 11:47

Ieteke:

Wat weer een leuke plaatjes. en vandaar dat jullie dinsdagavond de telefoon niet opnamen, we proberen wel 's weer. Lekker genieten!

• 11 November 2006 - 18:27

Leny:

Niet verwacht dat jullie zulke fan's van onze koningin zouden worden...hartstikke leuk!!en wij treffen het dat we zo mee kunnen genieten.
    veel liefs, mam xxx

• 11 November 2006 - 19:19

Klazien En Linze:

Hallo Thomas en Kirsten,

Ik hoorde van Erwin en Yvonne van jullie site en ben toen maar eens gaan kijken. Jullie schrijven erg leuke verhalen en de foto's zijn prachtig.
    Wij wensen jullie heel veel geluk en plezier daar en we blijven jullie volgen.
    Liefs van Linze en Klazien

• 13 November 2006 - 08:19

Menno:

Wat een wit pak hebben die marine mannen, lijkt me lastig met koffie drinken :D
    Maar als de één de broek nou te kort heeft en de andere heeft hem te lang, moeten ze gewoon ondeling ruilen :D

• 13 November 2006 - 09:07

Marieke:

Super om alles te lezen, leuk hoor die foto's van Bea, helaas hebben wij geen foto's gemaakt toen Maxima bij Batavus was...

Tut marieke

• 14 November 2006 - 12:19

Christiane:

Hej Thomas en Kirsten,
    Erg leuk al die verhalen van jullie, en ook de foto's zien er super uit! En wat leuk dat bezoek vanuit Den Haag ;-)!!

Veel liefs Christiane

• 14 November 2006 - 21:32

Dennis Brandsma:

hee thomas ,nooit gedacht dat je oog in oog zou staan met onze koningin haha vast wel een hele eer geweest dat gebeurt je niet dagelijks voor de rest weer zeer leuke foto´s.ik hou jullie zeker op de hoogte.nog leuke tijd daar.maar dat komt vast goed.ik heb me email adres aangemeld trouwens.kalm aan en de groeten

• 15 November 2006 - 06:49

Jolanda:

Hey luitjes,
    Wat beleven jullie toch weer geweldige dingen met leuke foto's!!!
    volgende week woensdag vlieg ik al naar Vegas :)
    Oh echt helemaal zin in! Als ik de jackpot win, vlieg ik alsnog via Aruba terug :)
    Ik hou jullie op de hoogte en blijf sturen die geweldige verhalen.

dikke kus

• 15 November 2006 - 18:30

Donny En Daan:

hallo Thomas en Kirsten,
    wat een geweldige site en ook leuk dat jullie het zo bij houden zo blijven we allemaal op de hoogte!
    met ons alles goed en met de kleine frummel in mijn buik ook alles goed, het groeit allemaal goed en het hartje gaat snel tekeer echt heel bijzonder allemaal!!!!
    Zo te zien hebben jullie het daar ook erg leuk, hard werken maar en toch genieten, en de koningin ontvangen is natuurijk wel helemaal super die heb je maar weer even in de pocket...haha! blijf ons vooral op de hoogte houden van alle gebeurtenissen en saampie`s lekker genieten!
    Bedankt nog voor jullie kaart ik herken me er helemaal in, erg he???

veel liefs Donny en Daan

• 15 November 2006 - 23:55

Annette:

He lieverd.. hier even een berichtje van annette..wil even laten weten dat ik aan je denk en dat ik er voor je ben..
    dikke dikke kus
    mij

• 17 November 2006 - 19:05

Lean:

Hey Thomas en Kirsten,

Volgens nog steeds jullie leuke berichten! Erg leuk! En de foto's dat is helemaal leuk om te zien!

En hoe was Bea? haha.

Kirsten, wou je nog ff bedanken voor de verjaardagskaart (was op precies op de dag aangekomen, dus op tijd! haha) Ik heb het nu al met je te doen als die baas echt zo erg is, haha! kan je wel aan!!!!

Bedankt en we mailen!

• 21 November 2006 - 21:21

Birgit:

ik zit te wachten op leuke verhalen.. xxx

• 23 November 2006 - 08:50

Birgit:

Hoi, even voor de bewonderaars van de site van Thomas en Kirsten.. hun gratis internet is afgelopen dus zij zitten de eerste tijd niet op internet omdat ze daar niet zo snel zijn omdat op nieuw te installeren.
    Groetjes Birgit

• 24 November 2006 - 19:23

Klaas En Bertha:

Hallo Thomas en Kirsten ook wij volgen jullie belevennissen met veel plezier en wensen jullie daar een heel fijne en gezellige tijd geniet er van groetjes van ons uit Blesdijke.

• 24 November 2006 - 20:26

Triens En Jan :

Dag Kirsten en Thomas, we lezen met veel plezier jullie verhalen, wat een belevenissen allemaal.
    Groeten

• 27 November 2006 - 20:32

J. Kaas:

Je geloofd is met een t
    en curacau schrijf je zo: curacao