Ook ik ben er nog!!! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Ook ik ben er nog!!! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Ook ik ben er nog!!!

Door: Thomas & Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

04 November 2006 | Aruba, Paradera

Hallo goeroe's!!!!

Hier een berichtje van Thomas, ja je gelooft het niet maar ik kan ook met tien
vingers typen!!!!
Kirsten moest vandaag voor het eerst werken bij een eetcafé, en vroeg aan mij als ik ook een keer een bericht wou schrijven.
Ten eerste wil ik jullie heel erg bedanken voor alle leuke reacties en mailtjes die wij krijgen, we worden dus niet vergeten en dat doet ons beide erg goed.
Jullie lezen eigenlijks alleen de vrijetijds verhalen maar er moet natuurlijk gewoon gewerkt worden.
Het werk is heel erg wennen en daarbij komt ook nog eens het warme weer.
Kirsten zegt vaak als ik thuis kom: "wat stink je toch" jaha! Kirsten dat is zweet!
Je moet hier constant blijven drinken want anders ga je gewoon "zitten".
Moet zeggen het programma is behoorlijk strak en ben ook best vaak weg moet ik zeggen. Dus je mag best een beetje medelijden met deze ambtenaar.
Heb net toevallig het nr van Hazes: bloed zweet en tranen op staan dus hier komt ie.
Vanavond(zaterdag) moet ik de koffers van onze koningin van het vliegveld halen, maandag moet ik in mijn witte pak ceremonieel staan voor de koningin en dinsdag vlieg ik eerst naar Curacao en daarna naar Bonaire en daar sta ik ook voor Beatrix.
En als klap op de vuurpijl vertrekken wij Zaterdag voor 2 weken naar de Bovenwindse eilanden.
Afgelopen Vrijdag zijn we naar de gevangenis van Aruba geweest en hebben daar een rondleiding gehad, was erg indrukwekkend!
En tipje van mij: zorg dat je hier nooit in de bak terecht komt want dan ben je zuur.
Genoeg over het werk.......
Voor de rest in onze vrije tijd vermaken wij ons zeer goed zoals jullie meestal kunnen lezen.
Binnenkort gaan we beginnen met onze dukbrefetten en natuurlijk het kite-surfen maar dat komt nu even op een laag pitje te staan met mijn tripjes in het verschiet!!!
Ik wil jullie nog voor de rest nog veel succes met het Mooie weer in nederland wensen en dan ga ik nu weer verder met mijn "kleuren schema".
En denk eraan doe een jas aan als je naar buiten gaat( of niet ma?) want anders wordt je ziek!!!

Groeten Thomas maar ook van Kirsten.

  • 04 November 2006 - 17:16

    Martijn En Ieteke:

    Gelukkig maar dat jij er ook nog bent! hahaha,waren wij niet bang voor hoor.Leuk om wat over je werk te lezen!enneh, wij trekken de jas aan hoor als we naar buiten gaan! kus Martijn en Ieteke

  • 04 November 2006 - 19:18

    Monique:

    dat werd tijd thomas, we hadden niet in de gaten dat we eigenlijk medelijden met je moeten hebben.
    veel plezier met je tripjes en de groeten aan Bea.

  • 05 November 2006 - 07:57

    Frits:

    he he Doorn, eindelijk, niet geweten dat je ook kon typen, dus dan probeer ik het ook maar.
    Ze schrijven dat Kirsten leuk kan schrijven, maar jij doet er niet voor onder.doe je de koningin even de groeten van mij?
    tot over 4 weken.

  • 05 November 2006 - 08:14

    Leny:

    thomas, leuk om ook jouw verhaal te lezen! veel succes met onze koningin, (eigelijk zijn het er nu even twee, je hebt er een thuis, en een op het vliegveld) pas goed op ze!
    veel liefs, leny

  • 05 November 2006 - 13:01

    Birgit & Thijs:

    hee thomas, nou vrienden maken met de koningin? kirsten moet toch haar ontbijt doen dinsdag.. aanpappen zou ik zeggen!!
    we spreken elkaar snel weer xxx.

    p.s. kirsten hoe bevalt je werk?

  • 05 November 2006 - 17:58

    Marjan En Martin:

    Hallo, hier een berichtje van ons. Zoals wij lezen gaat het jullie goed. Mooie foto's en veel plezier! Als wij het goed begrijpen dienen jullie ook nog te werken "een beetje jammer". Vanmiddag met de jas aan naar het voetbal geweest, niet goed, wel drie punten. Na vele keren jullie internetsite gevraagd te hebben, hadden we vanmiddag eindelijk degene die we moesten hebben. Groetjes Marjan en Martin

  • 06 November 2006 - 00:57

    Annette:

    eeejjjhoeehooee...
    Heel goed geschreven Thomassie..en ja ik heb echt medelijden met jullie ( in nederland niet hoor!!)Maar gelukkig hebben jij en daren een zwembad (wij badJE) voor het huis en kunnen jullie zo een duik nemen uit jullie werk..enne er bestaan douches he.. of durf je nu na die rekening geen water meer te gebruiken..hihhih..

    Nou meneer Krowwkoodihillll slaapt eindelijk..maar ook van hem een dikke knuffel

    tot snel!!

  • 07 November 2006 - 10:33

    Birgit:

    hee thomas, ik zag je op de foto staan op de site van daren & annette.. erg sexy zo in het wit!! liefs en kus

  • 07 November 2006 - 17:10

    Birgit:

    dag lieve thomas en kirsten,
    bedankt voor jullie super lieve kado'tjes!!
    ben er echt heel erg blij mee!!
    liefs en kus, bir

  • 08 November 2006 - 16:27

    Tilly:

    even een berichtje van de mama van Annette, maandag kom ik samen met de mama van Daren naar Aruba behalve dat ik het heerlijk vind om Daren Annette en vooral Jaimy weer te zien is het ook leuk om jullie te ontmoeten.
    al die verhalen die we lezen, prachtig.
    tot volgende week
    groetjes Tilly

  • 08 November 2006 - 16:45

    Dennis:

    hee thomas.alles goed jonge.ik hoorde van bas van jullie internetsite,ziet er allemaal harstikke mooi uit hoor en ook leuke foto´s haha.veel plezier nog komende dagen ,weken en maanden.tot volgend seizoen.mvg dennis

  • 29 Januari 2007 - 21:34

    Brent:

    Hey Thomas,

    Leuk om te horen dat het goed met jullie gaat. Ik hoorde van Mike (m'n vriendje die achter je woont in de Blesse) dat je te bewonderen was op internet. Ik zit nu ook op voetbal en heb al een paar doelpunten gemaakt in de wedstrijd. Ik speel volgens mij al net zo goed als jij. Zullen we een keertje samen voetballen? Groetjes van Brent en de rest van de familie uit nijverdal.

    Ps, groetjes aan Kirsten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Thomas & Kirsten

ARUBA

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 75198

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 07 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: