Eindelijk weer een berichtje van ons! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een berichtje van ons! - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een berichtje van ons!

Door: Thomas & Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

25 November 2006 | Aruba, Paradera

Hé hallo lieve mensen,

Het heeft ruim twee weken geduurd, maar hier zijn we weer. De laatste twee weken hebben wij alweer veel mee gemaakt, dus ga er even goed voor zitten......

Zoals jullie weten werk in in de horeca en de kroeg was volgens de eigenaar toe aan een grote verbouwing. Voor een fixe verbouwing zijn natuurlijk bouwvakkers nodig, maar die zijn hier op het eiland niet te vinden dus moest al het personeel aan de slag. Drie dagen lang stonden wij in de hitte te schuren, te verven en op te ruimen. Gelukkig komt het hier niet zo nauwkeurig want eerst kregen de deuren een nieuw kleurtje en nog geen 60 minuten later stond de baas met een hoge druk reiniger de muren, deuren en het plafond schoon te spuiten. Grrrrrrrrrrrrrr zo'n kerel zou je toch aan de wilgen hangen............
Inmiddels is de kroeg weer geopend en kunnen wij weer lekker aan het werk met onze gezellige, vriendelijke, spontane baas. Soms denk ik echt 'kerel' nog 1 keer en ik laat hier zo alles donderen en dan pak ik mijn spullen en kom nooit meer terug, maar aan de andere kant is het ook wel speciaal. Ik heb het gevoel of ik iedere dag weer een hoofdrol speel in een hele heftige soap samen met al mijn lieve collega's.

Vorig weekend ben ik gezellig wezen stappen met mijn collega's, zonder Thomas omdat die op Sint Maarten aan het feesten was (zonder alcohol natuurlijk). Eerst even voor drinken in de kroeg, toen naar Mambo-Jambo waar singles night werd gevierd en toen after-party op het strand. Nou het strand heb ik niet meer overleefd want was helemaal kapot! Waarvan ik zo moe was geen idee maar ik heb er verstandig aan gedaan om naar huis te gaan want overige collega's kwamen pas 7 uur s'ochtends thuis. Toen ik van het stappen thuis kwam had ik onverwachts visite in mijn bed van een kleine 'gekko' (zo groot als mijn pink(je)! Nou jullie kennen mij en hier was ik absoluut niet blij mee, maar gelukkig de visite in de badkamer gekregen en toen gevangen met een sla kom.............. De volgende dag heeft onze held''Jeffry' het kleine beestje gevangen en weer los gelaten in de vrije natuur.

Geef nu de laptop door aan Thomas!........


Hallo allemaal hier ook een stukje van mij.

Imiddels heb ik er een reis van 12 dagen op zitten. Een oefening naar de Bovenwindse eilanden stond namelijk op het programma.
De bovenwindse dat wil zeggen Saba, Sint Eustatius en Sint Maarten.
We zijn hier naar toe gevaren met een nieuw marineschip genaamd DE PELIKAAN.
De trip was bedoeld om amfibische operaties te beoefenen.
Op ieder eiland stond er een trail op het programma, dit wil zeggen: een lang stuk tegen de berg op sjouwen en als je helemaal kapot boven bent aangekomen even 2 minuten van het uitzicht genieten en dan direct weer afdalen.

Alle eilanden waar we zijn geweest hadden stuk voor stuk iets speciaals:
Saba 1 grote heuvel, Sint Eustatius had er ook veel en Sint Maarten kon er ook wat van.
Op ieder eiland was er ook ruimte voor ontspanning en zoals gewooonlijk hebben wij daar dan ook maximaal van genoten. Echter dit alles was zonder acohol want er zijn een paar COLLEGA's geweest (in Noorwegen), die het voor ons als brave mariniers compleet verpest hebben!!!!

Ik ga er niet een compleet reisverslag van maken maar als jullie de foto's bekijken wordt er een hoop duidelijk.
Nu ben ik weer even lekker thuis om vervolgens volgend weekend weer naar Saba te vertrekken voor een triathlon.
Men zegt dat dit 1 van de mooiste in de wereld moet zijn en dat je die moet beleven inplaats van moet ondergaan.

Zo ik heb mijn plicht weer gedaan dus rest mij jullie nog een fijne pakjes avond te wensen.

Tot snel allemaal en nogmaals bedankt voor alle leuke kaartjes, brieven, pakketjes etc.

Liefs Kirsten en Thomas

  • 26 November 2006 - 03:29

    Berno:

    hey tortelduifjes (om in de Boersma sferen/termen te blijven)! Ik als trouwe lezer lees na het stappen hier in het bruisende noorden zo'n belevenis van jullie en dan denk ik echt van...damm jullie overtreffen alles! Genietse daar! Ciao & Trancilo

  • 26 November 2006 - 05:50

    Jolanda:

    Hey!

    Thomas zo te zien ben je hard aan het werk!!!
    En Kirsten ook nog eens druk aan het klussen. Het klinkt nog steeds allemaal super!
    Als ik nou de jackpot win hier in Vegas, dan vlieg ik eerst naar jullie toe en dan pas naar NL :)
    Maar hoe realistich dat is....
    Het is hier iig super.
    Op Hyves hou ik af en toe een verhaaltje bij.

    Veel liefs
    Jolanda

  • 26 November 2006 - 09:55

    Leny:

    Goedemorgen Thomas en Kirsten, leuk als je wakker wordt en er staat weer een nieuwe "stukje" op jullie site.
    En wat een prachtige foto's!
    Nog 6 nachtjes slapen, en we zijn er!!!!
    Thomas alvast veel succes op Saba, gaat zeker lukken!!!
    dikke kus, mam xx

  • 26 November 2006 - 11:50

    Rosan:

    Arme thomas, keihard werken op die vreselijke eilanden en dan ook nog zonder alcohol en kirsten maar schuren en verven onder belachelijke omstandigheden. Ik heb serieus met jullie te doen.

  • 26 November 2006 - 13:53

    Annette En Daren:

    uhhmmm Thomas.. er ontbreekt nog een iets aan je verhaal.. hhahahahahahahahahahahah

  • 26 November 2006 - 16:34

    Ale En Cathrien.:

    Hallo thomas en kirsten.
    leuke foto's en verhalen van jullie. wat mooi dat dit zo kan. het gaat jullie goed, groeten Ale en Cathrien

  • 26 November 2006 - 18:39

    Rosan:

    en nu willen wij heel graag weten wat dat is Thomas.....

  • 26 November 2006 - 18:43

    Birgit:

    Hoi hoi,, hoe is het met jullie? leuke foto's en verhaal!! hier gaat het helemaal goed. gisteravond te horen gekregen dat ik ben aangenomen in Florence!! jaja, je kleine zusje gaat begin januari ook proberen om op eigen benen te staan!! morgen gesprek over contract etc. we skypen/msnnen/bellen nog!!
    xxx birgit

  • 26 November 2006 - 22:22

    Priscilla:

    Heey!

    Ja,ik kan natuurlijk nou niet achterblijven met een verhaaltje he...haha!
    Echt super mooi die S-eilanden,zo groen daar.
    Verder gaat hier alles z'n gangetje.
    Nou,lekker verder chillen he,
    kus Priscil

  • 29 November 2006 - 12:00

    Ieteke:

    Mooie plaatjes, leuk verhaal. Wat een weertje, komend weekend wrs jullie eerste bezoek. Geniet ervan!

  • 29 November 2006 - 17:53

    Marjan En Martin:

    Sjonge jonge, mooie wereld daar. Moet er toch misschien aan gaan denken om daar een keer heen te gaan. Heb je die barracuda zelf gevangen?? Gegroet M&M

  • 01 December 2006 - 09:46

    Birgit:

    na veel moeite heb ik de oude lui ingechecked (rot klm) dus ze komen echt jullie kant op, helaas geen 2 weken feest maar 2 weken leren.. hoe is het daar met jullie op het o zo zonnige/regenachtige aruba? hier is verder alles goed.. liefs en kuss

  • 01 December 2006 - 11:52

    Annette:

    nouuww het zit namelijk zooowww...hihihihih..
    duuhhhuuuuuu

  • 01 December 2006 - 11:53

    Rosan:

    Kis en thomas, heel veel plezier met pap en mam! xx

  • 02 December 2006 - 09:30

    Birgit:

    sta je op het punt om de auto om te wisselen zodat je kunt laden (jaja 2 bom volle koffers) en weg kunt gaan.. is moeke weer de hort op met de auto, tsja.. wat doe je eraan?!?! heel veel plezier met pap, mam, lambert en martsje!! xxx birgit

  • 02 December 2006 - 13:57

    Jannie.:

    Hallo Kirsten en Thomas eindelijk jullie verhalen weer even gelezen zo te zien nog goed naar jullie zin.Wat een prachtige foto's erg mooie wereld daar.Het is nu bijna drie uur dus jullie familie zal wel bijna in het vliegtuig zitten. Wij wensen jullie samen met je pa,ma,Lambert en Martsje een hele fijne tijd toe geniet ervan. Groetjes uit het koude Wolvega Chris en Jannie.

  • 02 December 2006 - 14:00

    Rosan:

    Beverwijkse bazaar even verplaatst naar schiphol! Vier mensen stonden rechtstreeks uit de koffer te verkopen wegens teveel bagage.... Getuigen hebben laten weten dat het mogelijk om de tokkies gaat danwel de veerkampjes. De familie Dijk en Boersma blijven tevens verdacht.

  • 02 December 2006 - 21:27

    Birgit:

    met z'n 4en 2 weekjes naar Aruba.. dan zul je denken, zwembroek/bikini en wat zomerse kleren mee.. dan gaan ze met 4 koffers van 20 kilo weg.. en dan nog samen 16 kilo overgewicht.. de tokkies inderdaad! de verdachten zijn inmiddels gearresteerd wegens zwate handel.

  • 02 December 2006 - 23:13

    Annette:

    hahahhaha.. al die papa's en mama's zijn het zelfde!! maar geloof me terug worden ze er tussen uit geplukt wegens "onderbagage".. Veel plezier lieverds, GENIET ervan.. want het is zoooooo lekker om ze bij je te hebben..

    Kus
    ons drie

  • 03 December 2006 - 12:50

    Birgit:

    vanacht 3 uur nl tijd contact gehad met de verdachten op aruba. ze waren veilig geland en weer vrijgelaten, het was een emotioneel weerzien met de familie!

  • 03 December 2006 - 14:00

    Leon:

    Hee hallo,
    Jullie vervelen je tenminste niet daar!! Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Thomas & Kirsten

ARUBA

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 75181

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 07 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: