Banen jacht, spelletjes en feestjes - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Banen jacht, spelletjes en feestjes - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Banen jacht, spelletjes en feestjes

Door: Thomas & Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

30 Oktober 2006 | Aruba, Paradera

Goedemorgen allemaal,

Raar hoor, jullie hebben afgelopen weekend een uurtje langer kunnen slapen, terwijl er hier helemaal niets is gebeurd. Wel fijn dat het tijdsverschil nu nog maar 5 uurtjes is zo hebben wij weer langer de tijd om te msn-en en te skypen met Nederland.

De week is voorbij gevlogen net als alle andere weken. Afgelopen woensdag heb ik een sollicitatie gesprek gehad bij 'Amigo'. Amigo is een autoverhuurbedrijf en via via kreeg ik te horen dat ze op zoek waren naar een baliemedewerkster/boekhoudster. Dus gesolliciteerd en mocht direct beginnen. Omdat de tijden, de dagen en het loon niet je van het was had ik om bedenk tijd gevraagd. Na goed te hebben nagedacht heb ik besloten om mij netjes af te melden. Het ging om 6 dagen per week vn 7.30 tot 18.30 en dat voor een maand salaris van wel geteld 625,- euries. Dus ik begin weer met een schone lijn en kan weer verder solliciteren.

Het weekend was super gezellig en stond in het teken van Helloween. Helloween wordt hier heel groots gevierd maar omdat er een paar mannen "de balen scheiten" van verkleedpartijtjes ging het feestje niet door. Toch hebben wij ons thuis prima vemaakt. Zaterdagavond kwamen Dani en Jeffry gezellig risken, nou ja gezellig....... Je kent het wel er zijn altijd van die opruiers aanwezig als een "Alfons Bredero". Verschrikkelijk. Tegen tienen was het dan ook leuk genoeg geweest en zijn wij met zijn allen vertrokken richting Oranjestad. Eenmaal aangekomen, zijn wij snel met zijn allen het Casino in gevlucht om de feest vierende Helloween mensen de ontlopen. Het Casino was geweldig allemaal Amerikanen en die zijn echt knettergek we hebben de hele avond ik een deuk gelegen om één of andere Billy die een duitse schone aan het versieren was...... Tegen drie uur was het mooi genoeg geweest en vertrokken wij weer richting Paradera (onze woonplaats).

Zondagochtend hebben wij heerlijk uitgeslapen en uitgebreid genoten van een ontbijtje. Tegen drie uur zijn wij vertrokken naar Moomba beach waar wij Annette haar verjaardag hebben gevierd. Het was super gezellig en de alcoholische versnapperingen vlogen goed naar binnen. Tegen zeven uur zijn wij aan tafel gegaan en hebben gezellig met zijn vijfen genoten van het eten, de live muziek, de mensen etc. etc. etc. Om half tien was het mooi genoeg geweest en zijn wij heerlijk richting huis gereden.

Tot de volgende keer, maar weer.....

Liefs van ons.

• 30 Oktober 2006 - 18:54

Leny:

Altijd weer leuk om jullie belevenissen te lezen....tja,je moet er zelf wat van maken hé, en dat kunnen jullie wel!!!
    veel liefs en dikke kus, mam

• 30 Oktober 2006 - 18:57

Leny:

p.s. leuke foto's!!!

• 30 Oktober 2006 - 21:17

Birgit:

hoi hoi, spannend mijn kado'tje!! ben benieuwd wanneer ik het ontvang.. blij dat alles daar goed gaat!! wat een lieve foto van thomas en jaimy in de strandstoel, hij is er echt klaar voor ja!!
    hier is alles goed, vandaag weer naar school geweest (had herfstvakantie).
    ga nu op bed..
    Truste, liefs en dikke kus

• 31 Oktober 2006 - 00:27

Annettte:

lieve Kirs.. Ik wil je even laten weten..dat we een hele leuke dag hebben gehad gister en dat ik jullie kadoootje helemaal leuk vind!! We hebben heerlijk gegeten en de rose smaakte super.. want wij als echt Nederlanders..kwamen met ons koelboxje op het strand aan..( want dus niet mocht) en daarom hebben wij een stukje prive strand op gezocht zodat we zonder problemen konden borrelen uit eigen fles!!
    hahah..het was echt super.
    Een keer met mooi weer jarig zijn is toch helemaal geweldig!enne.. die baan komt echt wel.Maar eerst even sporten woensdag dus KIRSTEN WO.OM 15.00 uur je bent er hoor!! Voor jou en Thomas een dikke kus..
    van ons drie

• 31 Oktober 2006 - 13:21

Ieteke:

Heerlijk, lekker genieten. Het blijft leuk om jullie belevenissen te lezen. En dat werk dat komt wel een keer... toch? Bedankt voor jullie lieve kaartje!! kus kukke

• 31 Oktober 2006 - 18:00

Priscil:

Bon Dia!

Bedankt voor je lieve mailtje!
    Wat gaaf die foto's van die verklede....haha!
    Hier is de herfst uitgebarsten, bladeren,wind en harde regen,bah nix aan!
    Lekker genieten he,

liefs Priscil

• 02 November 2006 - 12:31

Jop:

Bedankt voor de kaart, hij kwam op de juiste dag aan. groetjes jop

• 02 November 2006 - 13:36

Menno:

Hey luitjes,

Leuk te zien dat jullie je vermaken, hier is het in iedergeval herfst.
    Leuke foto's hoor :D

p.s. bedankt voor de kaart.

• 02 November 2006 - 16:03

hee miss d&g..
    Gefeliciteerd!! xxx

• 02 November 2006 - 16:25

Rosan:

Hoi Kis, en nu de vraag...heb je gesport woensdag? Hoe staat het eigenlijk met het kiten of is dat een lange termijn plan geworden! Goed, we mailen/bellen en speciaal voor Thomas, een rood-witte groet van Rosan-Feyenoorder in hart en nieren-Boersma

• 03 November 2006 - 13:15

Priscil:

Hey, nog bedankt voor je kaart he!
    Superleuk!
    Vast fijn weekend!
    Liefs mij

• 03 November 2006 - 16:17

Birgit:

Hola, que tal? hoe gaat het eigenlijk met je spaans thomas?? wordt je wat wijzer van je boekje? of ligt hij ergens maar weet je niet waar?!?!
    hier verder alles goed, heb weekend maar moet vandaag en morgen werken.
    Ik had je moeder (thomas) nog even geprobeerd te bellen, zou Skype bij haar op de computer zetten maar doordat ik ziek was is het er niet van gekomen.. maar ze was vanmiddag denk ik even de hort op! dus andere keer maar even.. Fijn weekend!
    Liefs en dikke kus vanuit het oh zo regenachtige Wolvega!!

• 04 November 2006 - 09:13

Dirk En Klaske:

Hé luitjes!
    hier even een groet vanuit het ondergelopen kuinre. Herfst herfst en nog eens herfst! jullie vermaken je daar prima zo te zien/lezen.. Genier er maar van, maar dat zal zeker goed komen!
    Liefs ons

• 08 November 2006 - 22:06

Daniel:

hey doorn daniel hier.. nog even en ik kan met eigen oogen zien hoe zwaar je het allemaal wel niet hebt.. ik heb hier het adres van ons logeer plekje..Paradera 17 licht dat een beetje bij jullie in de buurt.. de groeten