Times fly when your having fun - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Times fly when your having fun - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Times fly when your having fun

Door: Thomas & Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

23 Oktober 2006 | Aruba, Paradera

Hallo Luitjes,

Vanaf een zonnig Aruba kunnen wij jullie gelukkig weer gedag zeggen! De afgelopen dagen heeft het eiland echt blank gestaan door de hoeveelheid regen die hier is gevallen.
Elke regenbui begint rustig! Ongeveer 10 seconden drupelt de regen uit de hemel, dan gaat het over in echte 'Hollandse' regen en nog geen 20 seconden later giet het! En dat gaat dan uren achter elkaar door. Ja en dan pas zie je in, dat het eiland echt bestemd is voor zonnig weer. Als het hier regent kan je geen kant op. De wegen staan allemaal blank, het asfalt drijft echt alle kanten op (Sicco kan je niet uitbreiden??).

Maar gelukkig schijnt de zon weer en daarom zijn wij gisteren naar 'watersport' geweest. Watersport is op de Kazerne in Savaneta en daar valt van alles te beleven: Wakeboarden, waterskien, op de banaan, snorkelen etc. Het was super gezellig. Natuurlijk kan je ook eten op de Kazerne maar de mannen hadden allemaal zin in Spareribs dus hup naar de BBQ Boss en eten maar. Een echte aanrader hoor, hier kan Shadi niet tegenop!

Vanmorgen moest Thomas natuurlijk weer naar het werk en ik dacht laat ik ook eens vroeg mijn bedje uitgaan (06.30)! Nou ging niet uit mijzelf zo het bedje uit, maar had afgesproken te Arobicen. Nou mijn hemel daar stond ik dan om half negen 's morgens in mijn sport outfitje tussen allemaal gespierde vrouwen van plusminus 35 jaar en ex prof sporters. Maar ik heb het overleefd het ging zeker niet van harte maar ik leef nog en dat is het belangrijkste. Volgende week gewoon weer want er zit nog voldoende lui zweet in mijn lichaam.

Inmiddels is Thomas alweer thuis en zit zoals iedere maandagmiddag voor de buis naar "Studio sport" te kijken.
Straks nog even boodschappen doen want onze koelkast is gewoon leeg, nou 'Polar' hebben wij voldoende......

Tot de volgende keer!

O.ja over 7 weken komt ons eerste visite al! Dus wij hebben nog ruim 6 weken om alle leuke trekpleisters te ontdekken (tot nu toe komen wij niet verder dan het strand, kroegen en restaurantjes en de supermarkt)!

Liefs Thomas en Kirsten

  • 23 Oktober 2006 - 20:35

    Rosan:

    Hé thomas en kirsten, Nederland huilt om jullie, het regent hier ook heel hard!

  • 23 Oktober 2006 - 20:38

    Zo Zussie:

    Zo zussie, dat heb je snel geplaatst. Als het goed is staan er nu ook foto's bij......

    Ouwe hooligan!

  • 23 Oktober 2006 - 21:11

    Birgit:

    flauw hoor, ik de er alles aan om jullie even te spreken, is de supermarkt belangrijker!! ik wacht in spanning op mijn huisdieren-kado af! xxx

  • 24 Oktober 2006 - 06:32

    Ria:

    Hoi Kirsten en Thomas,
    Goed te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Lijkt mij ook wel wat! BIj Batavus is het net als altijd...druk!

  • 24 Oktober 2006 - 07:26

    Theo:

    Da's pas regen!

  • 24 Oktober 2006 - 09:37

    Ieteke:

    Goh, dit zijn toch andere plaatjes.. die wegen, niet normaal zeg zo slecht! Ben blij dat het hier niet zo hard en veel regent, al lijkt het er aardig op! kus

  • 24 Oktober 2006 - 14:31

    Rosan:

    Ik dacht trouwens dat Crocodile Hunter dood was, maar als ik die laatste foto bekijk, lijkt het er op dat hij voor onderzoek op Aruba is!

  • 24 Oktober 2006 - 15:50

    Birgit:

    je bedoeld steve irwin ofzo... ziet er wel "danger" uit, stoere man!

  • 24 Oktober 2006 - 20:13

    Priscilla:

    Heey bruine mensjes!

    Leuk om weer wat te horen!
    Ik kreeg even een flasback toen ik de foto's zag.
    Toen wij op Bonaire aankwamen moesten we in het vliegtuig al poncho's aan voor de regen. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar echt het hele vliegveld stond blank!
    Dit was niet precies wat ik me van Bonaire had voorgesteld...haha.
    Maar gelukkig na 5 uur plensen ong. was de zon er al weer!
    O ja! Het blangrijkste vergeet ik nog!!
    We hebben een huis gekocht!!!
    1 febr. krijgen we de sleutel....veel zin in!

    Dikke kus Priscil




  • 25 Oktober 2006 - 11:25

    Annette:

    Lieve Kirsten,

    Bedankt voor je berichtje op mijn site.
    Echt zooooo lief. Maar je weet dat het dito is he..
    Bij deze wil ik ook Birgit even zeggen dat ik het leuk vind dat ze een berichtje bij ons heeft geplaatst. Enne.. ja we passen goed op ze, we gaan tegelijk naar huis,dus dat komt helemaal goed.
    Het zijn echte lieverds..fantastisch dat we zijn tegen gekomen.

    liefs,
    an

  • 26 Oktober 2006 - 15:09

    Rein En Kelly:

    He,

    Zo te zien gaat alles goed daar....het ziet er erg mooi uit ondanks de regen.
    We volgen jullie op de voet...ga zo door, het is erg leuk om te lezen.
    liefs rein en kelly

  • 27 Oktober 2006 - 10:03

    Birgit:

    joepie, kaart ontvangeN! dagje telaat maar maakt niet uit.. bedankt!! xxx

  • 28 Oktober 2006 - 19:49

    Leny:

    Zit even heerlijk rustig op jullie site. Ja..... jullie kunnen aan de bak om de mooiste plekjes van Aruba te ontdekken, want voor je het weet is het 2 december en staan we op de airport.......

    groetjes en veel liefs, mam (en pap natuurlijk)

  • 29 Oktober 2006 - 14:48

    Leon:

    He kirsten,
    Volgens mij hou jij het daar nog wel even uit! Leuk om de foto's van jullie te zien.

    groet,
    Leon

  • 05 December 2006 - 18:18

    Mark Dijkstra:

    Hallo daar! Ik probeer het ff zo; krijg op de hyvesberichten non op reply! Alles goed daar? Vasss welll! Thomas, deze is voor jou: ik ga in de kerstvakantie op wintersport, mag ik jouw snowboard lenen? Hoor het wel, groet Mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Paradera

Thomas & Kirsten

ARUBA

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 75200

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 07 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: