Eindelijk de Tokkies zijn terecht..... - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu Eindelijk de Tokkies zijn terecht..... - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Thomas & Kirsten Doorn & Boersma - WaarBenJij.nu

Eindelijk de Tokkies zijn terecht.....

Door: Thomas & Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Thomas & Kirsten

06 December 2006 | Aruba, Paradera

Aloha!

Afgelopen zaterdag was het dan zover. Onze eerste visite lande veilig één uur te vroeg op Aruba! Wie verwacht nou dat een vliegtuig één uur te vroeg land! Dat gebeurt toch zelden........... hier is het heel normaal om één uur later te arriveren, maar te vroeg dat kan echt niet. Maar gelukkig hebben wij elkaar gevonden.

Toen we eenmaal alle koffers in de auto's hadden gepropt zijn we gezellig in Konvooi richting Ponton gereden waar de tokkies verblijven. Eemaal aangekomen werden wij hartelijk ontvangen met lekkere wijn, biertjes, hapjes, nootjes etc. Om elf uur de familie achter gelaten zodat ze alle tijd hadden om bij te komen van de lange reis(haha jetlag).

Zondagochtend twaalf uur telefoon: de Tokkies waren ontsnapt en waren op ondekkingsreis dwars door Aruba op zoek naar hun familie. Nog geen tien minuten later waren ze veilig gearriveerd op het park Patiri waar wij ze eerst maar eens voorzien hebben van een lekker kopje koffie een smooty en warme broodjes, want zo'n ondekkingsreis gaat je niet in de koude klere zitten......

Na de koffie weer in konvooi riching het strand waar we allemaal even bij moesten komen. De tokkies van de lange vlucht en wij van het weerzien.... 's avonds heerlijk gegeten met zijn allen op het strand van Moomba en daarna allemaal lekker onder de wol.

Dinsdag was een cultureel dagje. Tegen tienen rustig begonnen met koffie, waarna we met zijn allen vetrokken richting The Chappel of Love. In een kwartiertje had iedereen voldoende van de liefde en hebben wij onze tocht voortgezet richting de stenen van Casibari. Hier genoten van het mooie uitzicht en de reis vervolgd om de ingestorte Natural Bridge te zien. Toen iedereen voldoende had van het het culturele hebben de tokkies zich klaar gemaakt om de onderwaterwereld onveilig te maken. Toen de tokkies bijna omgetoverd waren in walrussen hebben wij onze biezen gepakt om ons klaar te maken voor het avondmaal. En toen brak de ellllende los: onze vetrouwde Rolls royce wilde niet meer starten. Wat er aan de hand is, is nog een verrassing maar wij hopen het beste maar................

Zo lieve mensen dit was weer een update van de afgelopen dagen.

Voordat wij het vergeten iedereen bedankt voor alle mooie kado'tje, kaartjes en al het lekkers......

Dikke kus van ons.

• 06 December 2006 - 16:22

Thijs & Birgit:

leuk dat jullie het gezellig hebben met elkaar.. hier is het lekker rustig!! veel plezier niet te bruin worden (staat niet bij al die gouden kettingen/ringen) xxx

• 06 December 2006 - 16:29

Barry:

Zie het al weer een groot feest,heb er ook wel zin om ff naar aruba te gaan maar ja te druk.frits en leny en de fam.dijk een hele fijne vakantie toe gewenst. groetjes barry,frederike en esmée

• 06 December 2006 - 18:34

Caya:

heeeeeeeeeeeeeeeee mooie FOTO die laatste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 06 December 2006 - 19:01

Monique:

let goed op die oudjes daar kirsten, wel gek ze daar in eens ook aan de tafel te zien zitten,groetjes en nog heel veel plezier daar, en martsje leg je benen nog wel even in de zon.

• 06 December 2006 - 19:30

Rosan:

Fantastisch geschreven! Ik zou zeggen Martin Bril pack your bags.
    Tevens hebben de Toppers aangegeven graag een lied te willen zingen met de tokkies, het schijnt dat er zich een zangtalent onder de vakantiegangers bevind.

• 06 December 2006 - 21:09

Marcel annelies

• 08 December 2006 - 16:11

Jacqueline & Hanneke:

I love my boss????
    Erg hoor dat we jullie zelfs kunnen spotten terwijl jullie op vakantie zijn..... Zorg nog maar voor mooie plaatjes, dan genieten we nog een weekje met jullie mee!

groetjes voor iedereen, van iedereen....

• 09 December 2006 - 13:02

Sjoukje:

Kirsten en Thomas, hele leuke berichtjes en natuurlijk prachtige foto's.
    Hou het met de walrus tokkies nog even vol, daarna kunnen jullie weer even bijkomen.Geniet er nog even lekker van, dat geldt natuurlijk ook voor je ouders en Martsje en Lambert.

• 11 December 2006 - 22:58

Birgit:

Hee hee, hoe is het daar??
    Hier is nog steeds alles heerlijk rustig.. alleen druk met school, maar vandaag mijn laatste lesdag gehad! Krijg morgen foto's te zien van mijn kamer en dan kan ik mijn vlucht boeken... dus nog 3 weekjes en dan zit je kleine zussie (schoonzussie:P) in Bella Italia..

Veel liefs uit het koude/regenachtige Wolvega